نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱

کارگردان The Favourite کارگردانی فیلم Pop 1280 را بر عهده گرفت

یورگوس لانتیموس، کارگردان فیلم The Favourite که با تحسین منتقدان مواجه شده بود، کارگردانی فیلم Pop. 1280 را بر عهده گرفته است.

در جریان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یورگوس لانتیموس کارگردانی فیلم جدیدی را بر عهده گرفته است. فیلم The Favourite (سوگلی) یکی از تحسین شده‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۸ بود که توانست جوایز بسیاری از جمله جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن اسکار 2019 برای اولیویا کلمن، را دریافت کند. حال لانتیموس مورد توجه علاقه‌مندان به سینما قرار گرفته و بسیاری در انتظار خبرهایی در مورد پروژه جدید و بعدی او هستند. طبق خبری که The Wrap منتشر کرده، یورگوس لانتیموس کارگردانی فیلم Pop. 1280 (پاپ. ۱۲۸۰) را بر عهده گرفته که این فیلم اقتباسی از یک رمان جنایی به همین نام اثر جیم تامپسون است که این رمان در سال ۱۹۶۴ منتشر شده بود.

رمان Pop. 1280 داستان نیک کوری را که کلانتر یک شهر کوچک به نام پاتس کانتری است، دنبال می‌کند که در ظاهر یک انسان ساده و بی ضرر به نظر می‌رسد که بدون هیچ هدفی به دنبال محافظت از منطقه است، اما او در واقع یک قاتل سریالی و آدمکش حرفه‌ای است که در نظر دارد تا با استفاده از بدترین غرایز و ویژگی‌های مردم، ذهن آن‌ها را از قتل‌ها و کارهایی که انجام می‌دهد، دور کند. علاوه بر کارگردانی، لانتیموس به همراه جان آلن سایمون از کمپانی Discovery Productions، اندرو لو و اد گینی از کمپانی Element Pictures، به عنوان تهیه کننده نیز در فیلم Pop. 1280 حضور خواهد داشت. علاوه بر کارگردانی، او وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده دارد.

لانتیموس بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Dogtooth (دندان نیش)، فیلم Alpeis (آلپ)، فیلم The Lobster (خرچنگ) و فیلم The Killing of a Sacred Deer (کشتن گوزن مقدس) شناخته می‌شود که برای کارگردانی این فیلم‌ها با تحسین منتقدان مواجه شده بود، اما بدون شک گل سر سبد کارنامه این کارگردان یونانی، فیلم The Favourite است که این فیلم نامزد جوایز بسیاری از جمله بهترین فیلم و کارگردان شده بود، اما در نهایت موفق به دریافت این جایزه ارزشمند نشد. اطلاعات بیشتری از فیلم Pop. 1280 از جمله بازیگران یا زمان اکران آن منتشر نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده