نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۰

تلیسمان، نامزد بخش مردمی هشتمین جشنواره بازی های ویدویی ایران

تلیسمان یکی از نامزد‌های بخش مردمی هشتمین جشنواره بازی های ویدویی ایران است که در این مطلب می‌توانید با آن آشنا شوید.

استودیوی سرگرمیدن که سال گذشته با بازی‌های والیباحال و اتوپیا کار خودش را شروع کرد، امسال در حال تولید یک بازی ماجرایی با نام تلیسمان است. در این بازی، بازیکن در نقش «سوگند» بازی را آغاز می‌کند. بازی به صورت اپیزودیک و برای موبایل و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود و در هر اپیزود بخشی از داستان روایت می‌شود. تلیسمان دو مکانیک اصلی برای بازی دارد. بازیکن می‌تواند با انتخاب دیالوگ‌ها و همچنین تصمیم‌های کلیدی مسیر داستان را با انتخاب خود پیش ببرد. طبیعتا هر اپیزود پایان‌های متفاوتی دارد و نحوه‌ی آغاز شدن اپیزود بعدی نیز با توجه به انتخاب‌های بازیکن در اپیزود قبلی متفاوت خواهد بود. مکانیک دوم، تعامل با اشیا و آدم‌ها و حل کردن پازل‌های فیزیکی است. همچنین در تیزر بازی بخش‌هایی را می‌بینیم که «روح» سوگند از بدنش جدا شده است. بازی کردن با این قابلیت نیز راهگشای برخی از پازل‌های بازی خواهد بود.

اپیزود اول در هتل پارادایس روی می‌دهد و سوگند در نقش یکی از کارکنان هتل به بازیکنان معرفی می‌شود. در طراحی فضای بازی تلاش شده است با تلیفیق المان‌های سنتی، مدرن و تخیلی، بازیکن داستان را در محیطی تجربه کند که مانندش را پیش از این ندیده است.

در این تصاویر می‌توانید بخش‌هایی از هتل پارادایس را ببینید:

تلیسمان در هشتمین جشنواره‌ی بازی‌های ویدئویی ایران و در بخش مورد انتظارترین بازی حضور دارد. درصورت علاقه می‌توانید در اینجا به بازی تلیسمان رای دهید. شما می‌توانید با ورود به سایت جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران به بازی مورد علاقه خود رای دهید. در ادامه هم می‌توانید تریلر بازی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

اپیزود اول تلیسمان قرار است تابستان آینده منتشر شود. همچنین می‌توانید با ارسال عبارت IGF0139 به سامانه‌ی پیامکی 10008008800888 «تلیسمان» را به‌عنوان مورد انتظارترین بازی سال انتخاب کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده