نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۶

دومین تریلر فیلم Pokemon: Detective Pikachu احتمالا به زودی منتشر می شود

طبق اطلاعاتی که اخیرا برادران وارنر ثبت کرده، احتمالا به زودی باید شاهد انتشار دومین تریلر فیلم Pokemon: Detective Pikachu باشیم.

ماه آبان امسال بود که اولین تریلر رسمی فیلم Pokemon: Detective Pikachu (پوکمون: کارآگاه پیکاچو) منتشر شد. در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم لایو اکشن مورد انتظار بودیم که استقبال بسیار خوبی هم از آن شد و طی این مدت شاهد انتشار یک تبلیغ تلویزیونی با تصاویر جدید نیز بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است به زودی شاهد انتشار دومین تریلر رسمی این فیلم باشیم. به‌تازگی کمپانی برادران وارنر و لجندری پیکچرز اطلاعاتی از دومین تریلر رسمی فیلم Detective Pikachu (کارآگاه پیکاچو) در وب‌سایت Consumer Protection BC را در روز جمعه هفته گذشته با نام Trailer #2A ثبت کرده‌اند. طبق اطلاعات ثبت شده، دومین تریلر این فیلم لایو اکشن مورد انتظار قرار است ۲ دقیقه و ۲۵ ثانیه باشد، اما در حال حاضر اطلاعاتی از زمان انتشار آن اعلام نشده است.

با این حال، قابل انتظار است که دومین تریلر رسمی فیلم Pokemon: Detective Pikachu همزمان با اکران فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) منتشر شود که بزرگترین فیلمی است که قرار است طی این دو هفته به روی پرده‌های سینما برود و گزینه مناسبی برای نمایش تریلر این فیلم و تبلیغ آن در سینما است. در واقع فیلم Captain Marvel بزرگترین فیلمی است که قرار است در ماه مارس اکران شود و فیلم کاپیتان مارول قرار است افتتاحیه بزرگی را در گیشه تجربه کند که به تازگی واکنش‌های اولیه آن منتشر شده که این واکنش‌ها مثبت بوده است. رایان رینولدز در نقش کارآگاه پیکاچو (صداپیشگی)، جاستیس اسمیت در نقش تیم گوودمن، کاترین نیوتون در نقش لوسی، کن واتانابه در نقش کارآگاه یوشیدا، کریس گیر، ریتا اورا، سوکی واترهاوس، عمر چاپارو و بیل نای، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pokemon: Detective Pikachu حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Pokemon: Detective Pikachu برای اکران در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۹ (۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. راب لترمن، کارگردان انیمیشن Monsters vs. Aliens (هیولاها علیه بیگانگان) و فیلم Goosebumps (مورمور)، کارگردانی فیلم Detective Pikachu را بر عهده داشته است.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده