// یکشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۴

رنکینگ برترین تیم‌های بازی League of Legends در هفته‌ای که گذشت

آخرین تغییرات رنکینگ تیم‌های بازی League of Legends تا پایان سوم اسفند نشان می‌دهد که شرقی‌ها همچنان صدرنشین هستند.

بازی League of Legends قطعا یکی از مهم‌ترین بازی‌های بخش ورزش الکترونیک یا همان eSports است که در سال‌های اخیر دستاوردهای بزرگی را به‌دست آورده است. از مهم‌ترین مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد بازدید چند دَه میلیونی لیگ حرفه‌ای بازی است که در سال گذشته از مرز ۷۵ میلیون بازدید کلی عبور کرد. در حال حاضر ۱۲ لیگ در نقاط مختلف جهان مانند آمریکای شمالی، اروپا، چین و کره در حال پیگیری هستند که هر هفته تماشاچیان زیادی را به خود جلب می‌کنند. نکته مهم دیگر، راه یافتن بازی به بخش ورزش الکترونیک مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ بود که به عنوان اولین بازی تیمی که روی کامپیوتر میزبانی می‌شود قهرمان آسیا را مشخص کرد. تیم ملی کشور چین با پیروزی در فینال مسابقات، عنوان قهرمانی رویداد را از بین ۱۸ کشور حاضر از جمله ایران از آن خود کرد.

لیگ حرفه‌ای بازی League of Legends یکی از پرطرفدارترین بخش‌های ورزش الکترونیک است که با توجه به جامعه عظیمی که در حال حاضر این بازی را دنبال می‌کنند، شبکه‌هایی مانند ESPN را مجاب به پوشش اخبار مهم هر منطقه کرده است. بعد از اتمام تعطیلات هر هفته آنالیزرها و افراد صاحب نظرِ بازی با انتشار آمار و ارقام مختلفی که با دقت زیادی تهیه می‌شوند، رنکینگ مربوط به ۵۴ تیم حاضر در فصل جاری را منتشر می‌کنند. حال، با توجه به آخرین عملکرد تیم‌ها از زمان شروع فصل جدید تا به امروز، لیستی را در ادامه مشاهده می‌کنید که عملکرد ۲۰ تیم برتر فصل جاری را شامل می‌شود و به هر تیم با توجه به دستاوردش، جایگاهی اختصاص داده شده است.

جایگاهتیمنتایجلیگ
۱Griffin۸-۰کره
۲FunPlus Phoenix۶-۰چین
۳TopSports Gaming۴-۱چین
۴Invictus Gaming۴-۲چین
۵Royal Never Give Up۳-۱چین
۶JD Gaming۳-۲چین
۷G2 Esports۹-۱اروپا
۸Sandbox۷-۱کره
۹Suning۴-۲چین
۱۰SK Telekom T1۶-۲کره
۱۱Schalke 04۷-۳اروپا
۱۲Team Liquid۷-۱آمریکای شمالی
۱۳Origen۶-۴اروپا
۱۴Hanwha Life۵-۳کره
۱۵Cloud9۶-۲آمریکای شمالی
۱۶Bilibili Gaming۳-۲چین
۱۷Vitality۷-۳اروپا
۱۸FlyQuest۵-۳آمریکای شمالی
۱۹SinoDragon۳-۲چین
۲۰TSM۴-۴آمریکای شمالی

لازم به ذکر است که لیست بالا عملکرد تیم‌های برتر حاضر در پنج لیگ آمریکای شمالی، اروپا، کره، چین و تایوان را که از محبوبیت بیشتری نسبت به لیگ‌های دیگر فصل جاری برخوردار است، شامل می‌شود. علاقه‌مندان به دنبال کردن اتفاقات لیگ‌های مختلف بازی League of Legends، می‌توانند با مراجعه به کانال Riotgames در پلتفرم توییچ، از دیدن بازی‌ها لذت ببرند.


منبع espn
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده