نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

محسن تنابنده: سرمایه فاسد عضو جدانشدنی نیمه‌صنعت رو به رشد سینما است

محسن تنابنده به تازگی در مصاحبه‌ای درباره ورود پول‌های مشکوک به سینمای ایران اظهار نظر کرده است.

مدتی است که مبحث ورود سرمایه‌های مشکوک به سینمای ایران مورد بحث بسیاری از محافل خبری است. از همین رو بسیاری سینماگران و هنرپیشه‌ها در این مورد نظرات خود را بیان کرده‌اند. حال به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، محسن تنبانده در مصاحبه‌ای درباره ورود سرمایه‌های مشکوک که با نام پول کثیف شناخته شده‌اند، صحبت کرده است. محسن تنابنده در ابتدا گفت:

حقیقت ماجرا این است که وقتی به سمت شبه صنعتی شدن سینما حرکت می‌کنیم و گردش مالی این حرفه یا نیمچه صنعت بالا می‌رود به مفهوم عامی‌تر وقتی پول بیشتری در سینما در گردش است طبیعتاً یک بخشی فساد هم با خودش به همراه می‌آورد.

این بازیگر و کارگردان سینمای ایران در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به اینکه صحبت کردن درباره سرمایه‌های مشکوک در سینما راه به جایی نمی‌برد، اضافه کرد:

همه جای دنیا این انحصارطلبی و اعمال نفوذها را شاهد هستیم ما برای ما که به تازگی پول‌های زیادی وارد سینمای‌مان می‌شود نیاز داریم از این مسیرها عبور کنیم و هیچ‌ چاره‌ای هم نداریم. فکر می‌کنم این همه حرف‌ زدن در رابطه با پول و پول کثیف راهی به جایی نمی‌برد، چون جزء لاینفک نیمه صنعت رو به رشد سینماست.

محسن تنابنده چندی پیش با فیلم سینمایی «قسم» در جشنواره فجر حاضر شد. این بازیگر همچنین در قسمت ویژه سریال «پایتخت» برای عید نوروز جلوی دوربین خواهد رفت.

شما کاربران زومجی نیز نظر خود را درباره‌ صحبت‌های محسن تنابنده با اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده