نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۵

کریس همسورث نقش هالک هوگان را در فیلم تاد فیلیپس ایفا خواهد کرد

کریس همسورث، ستاره‌‌ی فیلم‌های مارول، قرار است نقش هالک هوگان، کشتی‌گیر معروف و جنجالی را در فیلمی زندگینامه‌ای به کارگردانی تاد فیلیپس، ایفا کند.

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، کریس همسورث، بازیگر استرالیایی سینمای هالیوود که برای ایفای نقش شخصیت ثور در دنیای سینمایی مارول در بین سینمادوستان معروف و شناخته‌شده است، قرار است در پروژه‌‌ی جدید تاد فیلپیس که فیلمی زندگینامه‌ای است و روایت داستان زندگی هالک هوگان، کشتی‌کج‌کار معروف و جنجالی آمریکایی خواهد بود، نقش این شخصیت معروف را ایفا کند. هالک هوگان از معروف‌ترین کشتی‌گیران بود و یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها در دهه‌های هشتاد و نودِ میلادی به شمار می‌رفت. از جمله افتخارات هالک هوگان را می‌توان به دوازده بار قهرمانی رده‌ی سنگین‌وزن و پیروزی در دو مسابقه‌ی رویال رامبل در سال‌های ۱۹۹۰ و ۱۹۹۱ اشاره داشت.

به نظر داستان فیلم جدید تاد فیلپیس ربطی به ماجراهای جنجالی زندگی هوگان ندارد و قرار نیست تمام دوران زندگی وی به تصویر کشیده شود و احتمالا تنها به دوران اوج ورزشی این شخصیت و قهرمانی‌های متوالی وی در مسابقات WWE، پرداخته می‌شود. سرویس استریم نتفلیکس، میزبان احتمالی پروژه‌ی جدید تاد فیلپیس خواهد بود و تری جین بولا ملقب به هالک هوگان، یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم است.

Hulk Hogan

چندی پیش اعلام شد فرانسیس لورنس، اقتباسی از کتابی با عنوان Conspiracy: Peter Thiel, Hulk Hogan, Gawker, and the Anatomy of Intrigue  (توطئه: پیتر تیل، هالک هوگان، گائکر و تحلیل دسیسه)، نوشته‌ی رایان هالیدی را روی پرده خواهد برد. داستان این فیلم در مورد دادرسی معروفی است که در آن هالک هوگان، علیه یکی از سایت‌های معروف رسانه‌ای با عنوان گائکر، اقامه دعوی کرد و ادعای دریافت خسارت از این سایت را به دلیل خدشه‌دار کردن آبروی خود داشت. وکلای هالک هوگان در شکایت خود مدعی شدند که سایت گائکر بدون اجازه‌ی موکلشان، دست به انتشار ویدئویی از روابط شخصی هوگان زده است و بنا بر ادعای هوگان، انتشار این ویدئو، ضربه‌ی بد و جبران‌ناپذیری به شهرت و کسب‌وکارش زد. برگزاری این دادگاه از آن جایی مهم بود که از نظر بسیاری «حق حفظ حریم شخصی» در برابر «حق آزادی مطبوعات» قرار داده شد. دادگاه برگزارشده در فلوریدا در نهایت هالک هوگان را مستحق دریافت غرامتی معادل ۱۱۵ میلیون دلار دانست، اما پس از صحبت‌های فراوان، سرانجام وکلای هوگان و مسئولان حقوقی سایت گائکر سر رقم ۳۱ میلیون دلار توافق کردند و البته سایت گائکر هم مسدود شد. نویسندگی فیلمنامه‌ی این فیلم اقتباسی بر عهدهٔ چارلز راندولف، نویسنده‌ی برنده‌ی جایزه‌ی اسکار برای نگارش فیلمنامه‌ی فیلم The Big Short (رکودِ بزرگ) خواهد بود. تهیه‌کنندگی فیلم نیز بر عهده‌ی دیوید اِی نیومن و فرانسیس لارنس خواهد بود.

فیلم جدید تاد فیلپیس ربطی به ماجراهای جنجالی زندگی هوگان ندارد و قرار نیست تمام دوران زندگی وی به تصویر کشیده شود و احتمالاً تنها به دوران اوج ورزشی این شخصیت و قهرمانی‌های متوالی وی در مسابقات WWE، پرداخته خواهد شد

از طرف دیگر فیلمی با عنوان Gawker v. Thiel (گائکر علیه تیل) و مرتبط با همین واقعه در دست ساخت است و کارگردانی آن فیلم را جیسون وینر بر عهده خواهد داشت.

تاد فیلیپس که آثاری چون مجموعه The Hangover (هنگ‌اور)، War Dogs (سگ‌های جنگ) و Due Date (موعد مقرر) را در کارنامه خود دارد، وظیفه نویسندگی و کارگردانی فیلم مستقل و خارج از دنیای سینمایی دی سی Joker (جوکر) را نیز بر عهده داشت که در این فیلم بازیگرانی چون واکین فینیکس در نقش آرتور فلک ملقب به جوکر، رابرت دنیرو در یک نقش مهم، برت کالن در نقش توماس وین، زازی بیتز در نقش سوفی دوموند، فرانسیس کانروی در نقش پنی (مادر جوکر)، مارک مارون، گلن فلشلر، داگلاس هاج در نقش آلفرد پنی‌ورث، دانته پریرا اولسون در نقش بروس وین، شیا ویگهام و بیل کمپ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Joker حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لازم است یادآوری کنیم این فیلم اختصاصی از شخصیت جوکر، هیچ ارتباطی با دنیای سینمایی دی‌سی و نسخه‌ای از شاهزاده‌ی جرم و جنایت که توسط جرد لتو ایفا شده بود، ندارد. همچنین علاوه بر این، گفته شده که این فیلم، هیچ تأثیری روی نحوه‌ی ایفای نقش جرد لتو در آثار آینده‌ی دی‌سی ندارد؛ آثاری مانند فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحاری ۲) و فیلم اختصاصی دیگری از شخصیت جوکر که در دنیای سینمایی دی‌سی ساخته می‌شود. فیلم Joker قرار است در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ماه ۱۳۹۸) روی پرده‌ی سینما برود.

همچنین آخرین نقش‌آفرینی کریس همسورث روی پرده‌ی سینما، مربوط به فیلم Bad Times at the El Royale (اوقات بد در ال‌رویال) درو گادرد می‌شود که این بازیگر در این فیلم با بازیگران سرشناسی چون جف بریجز، سینتیا اریرو، داکوتا جانسون، جان هم، کایلی اسپینی و نیک آفرمن همبازی بود و فیلم یادشده با استقبال نسبتاً خوبی از سوی منتقدین همراه شد و با بودجه‌ی ۳۲ میلیون دلاری، فروشی به اندازه‌ی بودجه خود داشت. کریس همسورث در فیلم Men in Black: International (مردان سیاه‌پوش بین‌المللی) که برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است نیز حضور دارد. کریس همسورث در نقش ایجنت H، تسا تامپسون در نقش ایجنت M، ربکا فرگوسن، اما تامپسون در نقش ایجنت O، لیام نیسون در نقش ایجنت P، کمیل نانجیانی و ریف اسپال، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت جدید فیلم Men in Black حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده