نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

فیل اسپنسر بازی Gears 5 را عالی توصیف کرد

فیل اسپنسر، مدیر برند ایکس باکس کمپانی مایکروسافت، طی نظارت بر مراحل ساخت بازی Gears 5، رضایت خود از روند ساخت بازی را با انتشار یک توییت اعلام کرد.

فیل اسپنسر، مدیر دوست‌داشتنی برند ایکس باکس کمپانی مایکروسافت به تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، سراغ راد فرگوسن و اعضای تیم او یعنی استودیو کوالیشن رفته و جویای روند ساخت بازی Gears 5 شده است. این ملاقات با توجه به اهمیت بالای بازی Gears 5 برای سازندگان و ناشرش، یک قرار کاری کاملا محرمانه و سری بوده و به همین خاطر اطلاعات زیادی از آن به بیرون درز نکرده است. با تمام این اوصاف، اسپنسر با انتشار چند توییت، کاربران را در جریان مراحل توسعه‌ی بازی قرار داده است.

داستان بدین شکل است که اسپنسر، قبل از بازدید کردن از استودیو کوالیشن و دیدار با راد فرگوسن، کارگردان خلاق بازی، یک توییت در صفحه‌ی رسمی توییترش با این متن منتشر کرده است:

امروز در شهر ونکوور، به استودیو کوالیشن می‌روم و راد فرگوسن را خواهم دید؛ دیدن بازی Gears 5 و تیم سازنده‌اش واقعا سرگرم‌کننده و جذاب خواهد بود.

زیر پست اسپنسر، یکی از کاربران و طرفداران بازی با انتشار کامنتی با محتوای «چه بد که ما قرار نیست چیزی ببینیم» مدیر برند ایکس باکس مایکروسافت را به واکنش واداشت و او چنین گفت:

بگذار ببینم می‌توانم دور از چشم راد [فرگوسن] چند عکس از مراحل ساخت بازی بگیرم و اینجا منتشرشان بکنم!

اسپنسر مدتی بعد چنین تصویری را از تیم سازنده‌ی بازی و مراحل ساخت اثر مذکور منتشر کرد و ضمن تحسین و «عالی» خواندن اثری که به او نشان داده شده، ذکر کرد که تمام تلاشش را برای گرفتن این عکس، به کار گرفته و گرفتن عکس‌های بیشتر از روند ساخت بازی در توانش نبوده است!

The Coalition

بازی Gears 5 در جریان E3 سال ۲۰۱۸ معرفی شد و تا به امروز، اخبار و اطلاعات زیادی از آن در دست نیست و قطعا یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ایکس باکس و برند مایکروسافت خواهد بود. گفتنی است که این بازی در سال ۲۰۱۹ راهی ویندوز 10و ایکس باکس وان خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده