// شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۷

سازنده Overwatch احتمالا به زودی ۳۰ اُمین قهرمان آن را رونمایی می‌کند

براساس بخش‌های مختصر داستانی منتشر شده از Overwatch، احتمال دارد به زودی شاهد قهرمان جدیدی از این بازی باشیم.

احتمالاً سازنده بازی Overwatch به زودی از یک شخصیت جدید که سی‌امین قهرمان این بازی خواهد بود، رونمایی خواهد کرد. پستی در وبلاگ رسمی بازی قرار گرفته که حاوی بخش‌های داستانی و یک گروه ضربت است که به دنبال شخصیتی ناشناس هستند. در اینجا می‌توانید توییتی از بلیزارد را مشاهده کنید که یک ویدیوی کوتاه در رابطه با بازی را نیز شامل می‌‍شود.

بخش کوتاه داستانی بازی تنها یک نامه است که به گروه ضربت تالون برای مأموریتی در «تورتوگا» به رهبری «کاپیتان کروا» (Captain Cuerva) اشاره دارد. تیم برای گیرانداختن یک فراری به نام «جین باپتیست آگوستین» (Jean-Baptiste Augustin) به این مأموریت فرستاده شده بود که بسیاری از اعضایش را از دست می‌‌دهد. کروا تصمیم می‌گیرد که به همراه باقی نفرات تیمش باپتیست را پیدا کند و بکشد.

در نامه نوشته شده که:

خوب می‌دانم که نباید باپتیست را دست کم گرفت. خودم آموزشش دادم و او یکی از بهترین شاگردانم بود. تا به حال هیچ بهیاری را ندیدم که اینقدر تیرانداز ماهری باشد و باید گفت تطابقش با موقعیت‌های جدید استعدادی کمیاب است. همه ما به اندازه خودمان طعم نبرد را چشیده‌ایم، اما باپتیست برای بقا ساخته شده است. می‌توانم قسم بخورم که شانس شیطان را دارد.

با توجه به اسم باپتیست و تخصصش در بهیاری، این‌طور به نظر می‌رسد که او شخصیت جدید بازی خواهد بود. اگرچه، این قضیه می‌تواند گمراه کننده باشد و شاید شخصیت جدید خود کاپیتان کروا است، یا حتی شاید با یک نقشه کاملاً جدید در تورتوگا سروکار داشته باشیم.

پیش از این بلیزارد یک نقشه جدید در پاریس را به همراه آپدیتی برای رفع باگ‌ها برای اورواچ منتشر کرد. این نقشه جدید چشم‌اندازهای شهر پاریس مثل پتیسقی گلاند و میزون مارات را به همراه داشت. بروزرسانی بازی نیز بعضی مشکلات مثل تلپورت «سیمترا» به مناطق ناخواسته و قابلیت Earthshatter «راینهارت» را که باعث قفل شدن دشمنان در یک مکان می‌شد برطرف می‌کرد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده