نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵

بنزهای S کلاسیک که هنوز مشتری خاص خود را دارند

در رپورتاژ آگهی پیش‌رو از بنزهای S کلاس می‌گوییم که هنوز هم علاقمندان خاص خودشان را دارند و حتی خرید و فروش می‌شوند.

برای خرید یک خودرو عوامل مختلفی در تصمیم‌گیری تأثیرگذار هستند که از جمله‌ی آن‌ها خارجی یا داخلی بودن خودرو، اسپرت یا پیکاپ بودن و حتی قدیمی یا جدید بودن خودرو مطرح است. بسیاری از افراد معتقدند که خرید یک خودروی قدیمی باعث ایجاد ارتباط عاطفی بین فرد و خودروی خریداری‌ شده می‌شود، چراکه هنگام رانندگی تمامی بخش‌های مختلف خودرو توسط خود راننده کنترل می‌شوند. ولی هنگام خرید یک خودروی مدرن و به روز، این وظیفه بر عهده‌ی چندین کامپیوتر و سیستم الکترونیکی هوشمند شده است. یا از طرفی نیز هنگامی که برای یکی از بخش‌های فنی خودروی خریداری‌ شده مشکلی پیش بیاید، خود فرد در صورت داشتن مهارت نسبتاً کافی از مکانیک خودرو قادر به تعمیر وسیله‌ی نقلیه‌ی خود است ولی هنگام باز کردن درب کاپوت خودروهای امروزی حتی با داشتن مهارت و ابزار کافی نیز قادر به انجام هیچ‌گونه تعمیری نخواهیم بود.

اگر قصد خرید یک خودروی کلاسیک زیبا و درعین‌حال کارآمد را دارید، بنز Sکلاس همواره می‌تواند از بهترین گزینه‌های انتخابی در میان گزینه‌های مختلف موجود باشد. چراکه مدل‌های این سری از قطعات باکیفیت بسیار بالا، اصالت ثابت‌شده و استهلاک کمی برخوردار هستند و همینطور دلیل پیشنهاد بنز کلاس S، این است که مرسدس بنز برای اولین بار، امکان انتخاب گستره‌ی وسیعی از پیشرانه‌های ۴ سیلندر تا ۸ سیلندر را برای مشتریان خود به وجود آورد. در ادامه‌ی این مقاله قصد داریم به بررسی ۲ نسخه‌ی خوش‌نام و محبوب کلاسیک از کلاس S بنز بپردازیم. ما را همراهی بفرمایید.

مرسدس بنز S 500

مرسدس بنز S 500

نسل سوم یا همان سری W140 جزو خودروهایی به شمار می‌رود که با گذشت مدت‌ زمانی حدود ۲۰ سال، همچنان در بسیاری از کشورها به‌عنوان خودرویی لوکس و تشریفاتی استفاده می‌شود. در ایران نیز نمونه‌های سازمانی و دولتی بسیاری وارد شدند. ولی درزمینه واردات شخصی، تقریباً می‌توان گفت که تعداد انگشت‌ شماری از این خودرو را شاهد بودیم که قالبا مدل‌های فول‌آپشن هستند.

مرسدس بنز S 500

تقریباً تمامی نسخه‌های مختلف این خودروی ۲ تنی که در ایران وجود دارند از موتورهایی با پیشرانه‌ی ۸ و ۱۲ سیلندری استفاده می‌کنند. از نظر حجم موتور نیز حجمی برابر با ۶ تا ۸.۲ لیتر دارند. قدرت حاصل‌ شده موتور آن‌ها برابر با عدد ۳۳۵ اسب بخار و گشتاور تولید شده نیز عدد ۴۸۰ نیوتن متر را نشان می‌دهد که این خودرو را به گزینه‌ای ارزشمند تبدیل کرده است. در حال حاضر قیمت بنز s500 کارکرده در بازار خرید و فروش بنز S کلاس کلاسیک در رنج قیمتی ۲۵۰ میلیون تومان قرار می‌گیرد.

مرسدس بنز S 280

مرسدس بنز S 280

سری W116 که در سال ۱۹۷۲ جایگزین مدل W108 شد، به‌عنوان اولین نسخه‌ی مرسدس بنز کلاس S لقب گرفته است که به‌صورت رسمی و بر اساس کلاس‌بندی بروز خودروساز اشتوتگارتی، تحت عنوان نسل نخست کلاس S، به میدان رقابت وارد شد. در سال‌های گذشته، قبل از سال ۵۷، تعداد زیادی از این خودروها وارد بازار ایران شدند. که اکثراً در مدل پایه بنز S280 و بنز SE280 مجهز به پیشرانه‌های شش سیلندری بودند.

انواع مختلف بنز S500 با حجم موتور ۲.۵ لیتری به بازار عرضه شدند. که توانایی تولید ۲۰۴ اسب بخار و گشتاور ۲۴۵ نیوتن متر را دارا بودند. جعبه‌دنده به‌کار رفته از نوع ۷ دنده‌ی اتوماتیک بوده و با شتاب صفر تا صد ۹.۱ ثانیه‌ای، هنوز هم عملکردی سریع‌تر از خودروهای داخلی ارائه می‌دهد. طبیعی است که خرید و فروش بنز کلاس S کلاسیک هنوز هم در ایران بازار خوبی داشته باشد. قیمت بنز S280 کارکرد معادل ۵۰ میلیون تومان است.

مرسدس S280

سخن پایانی

درنهایت تمام حرفی که می‌توان در این مورد زد این است که خودرو، کلاسیک یا مدرن، برای یک فرد علاقه‌مند به خودرو وسیله‌ای دوست‌داشتنی تلقی شده و هرکدام جلوه‌ها و زیبایی‌های خود رادارند. درست همانند یک پدر یا مادر برای تعیین جنسیت فرزند خود نه می‌توان گفت که خودروهای جدید بی‌روح هستند و نه اینکه خودروهای قدیمی و بدون سیستم‌های پیشرفته ناامن هستند. درواقع همواره باید به این اصل توجه داشت که به‌روزترین و پرزرق و برق‌ترین خودروهای تولیدی امروز نیز روزی به خودروهای کلاسیک تبدیل خواهند شد که باید به آن‌ها احترام گذاشت.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده