// جمعه, ۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

جزئیات آپدیت روز عرضه Anthem مشخص شد

به‌روزرسانی روز اول بازی Anthem منتشر شد و تیم سازنده سعی کرده است مشکلات مربوط به کرش کردن‌ها، باگ‌ها و زمان بارگذاری را کاهش دهد.

بازی Anthem نتوانسته است نظر منتقدان و کاربران را به‌خود جلب کند و این بازی امروز به‌صورت رسمی برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو بایوور (BioWare)، سازنده Anthem، آپدیت روز اول این بازی را در دسترس قرار داده است. همانطور که در گذشته شایعه شده بود، به‌روزرسانی روز عرضه انتم با محوریت رفع مشکلات بازی در بخش‌های مختلف در دسترس قرار گرفته است، اما جزئیات منتشر شده در سایت ردیت بسیار گسترده است و به‌نظر می‌رسد بایوور سعی کرده است بسیاری از مشکلات نظیر کرش کردن‌ها، باگ‌ها و زمان بارگذاری را کاهش دهد.

یکی از مشکلات بزرگ بازی Anthem، مدت زمان بالای صفحه‌های بارگذاری بود که بایوور در این آپدیت این مشکل را رفع کرده است. همچنین بازیکنان قادر به‌دنبال کردن بعضی از چالش‌های داخل بازی نبودند که اکنون پس از دانلود و نصب به‌روزرسانی ذکر شده می‌توانند تمامی چالش‌های خود را دنبال و کامل کنند. از تغییرات داخل بازی هم می‌توان به قبول کردن قراردادهای لجندری بازی اشاره کرد. از این پس بازیکنان با ورود به Social Hub بازی Anthem می‌توانند قراردادهای لجندری را قبول کنند.

همچنین در جریان مرحله Bad Deal، یاغی‌های داخل بازی اسپاون نمی‌شدند و بازیکنان نمی‌توانستند بخش داستانی را پیش ببرند. با تمام این تفاسیر کاربران زومجی می‌توانند با مراجعه به سایت منبع خبری، جزئیات کامل آپدیت روز عرضه بازی Anthem را مطالعه کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده