نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۷

نتفلیکس حق انتشار جهانی فیلم The Wandering Earth را به دست آورد

شبکه نتفلیکس از دریافت حق انتشار جهانی فیلم بلاک باستر چینی و بسیار موفق The Wandering Earth خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم The Wandering Earth (زمین سرگردان) قرار است به زودی در سراسر جهان منتشر شود. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، شبکه نت فلیکس حق انتشار جهانی این اثر را که اولین فیلم بلاک باستر چینی است، دریافت کرده و قرار است به زودی این فیلم را در تاریخ نامشخصی منتشر کند. فیلم The Wandering Earth تا به امروز بیش از ۶۱۰ میلیون دلار در گیشه کشور چین فروش کرده است که فروش این اثر به تنهایی با فروش داخلی فیلم‌هایی چون فیلم Avengers (اونجرز) و فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) قابل مقایسه است. همچنین در حال حاضر فیلم The Wandering Earth بیش از هر فیلم دیگری در سال ۲۰۱۹ فروش کرده است.

فرانت گوو وظیفه کارگردانی فیلم The Wandering Earth را بر عهده داشته است. او در بیانیه منتشر شده در ارتباط با دریافت حق انتشار جهانی این فیلم توسط شبکه Netflix گفت که این فیلم علمی تخیلی چینی می‌تواند دیدگاه جدیدی از یک فیلم در این سبک را به مخاطبان جهانی ارائه دهد. این فیلم اقتباسی از یک داستان کوتاه به نام The Three-Body Problem اثر لیو سیکسین است که جایزه Hugo را برای نوشتن این رمان علمی تخیلی و ترسناک دریافت کرده بود. فیلم The Wandering Earth داستان نابودی و مرگ خورشید را دنبال خواهد کرد و مردم سراسر جهان برای بقای خود، به دنبال یافتن یک سیستم ستاره‌ای و خانه جدید برای زمین هستند و یک سفر طولانی را آغاز می‌کنند. اتفاقات این فیلم در آینده‌ای دور جریان دارد و چین نقش مهمی در رهبری امور جهان بازی می‌کند و در حال کمک به ماموریت بقای بشریت است.

فیلم The Wandering Earth پس از فیلم Wolf Warrior 2 (گرگ جنگجو ۲) با فروش ۸۵۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷، دومین فیلم پر فروش‌ تاریخ سینمای کشور چین است. چو چوشیائو، وو جینگ، لی گوانجی، اینگ من-تات، ژائو جینمای و چو جینگ جینگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Wandering Earth حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. نتفلیکس هنوز تاریخی برای انتشار این فیلم اعلام نکرده، اما این فیلم بخشی از برنامه نتفلیکس برای گسترش تنوع محصولات تلویزیونی و سینمایی بین المللی خود است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده