نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۴

اولین تریلر مستند Formula 1: Drive to Survive منتشر شد

شبکه نتفلیکس اولین تریلر مستند Formula 1: Drive to Survive را منتشر کرد که در آن به چالش‌های رانندگان فرمول یک می‌پردازد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس اولین تریلر مستند Formula 1: Drive to Survive را منتشر کرده است. در این تریلر شاهد تصاویری جالب و کمتر دیده شده از پشت صحنه مسابقات فرمول یک هستیم و بیشتر به دنیای رانندگان آن وارد می‌شویم تا بیشتر با چالش‌های رانندگان و تیم‌های فرمول یک آشنا شویم. در این مستند شاهد تصاویری از مسابقات فرمول یک و تصادف‌های بسیار خطرناک نیز خواهیم بود و علاوه بر اینکه مستند Formula 1: Drive to Survive می‌تواند یک هدیه فوق العاده برای طرفداران مسابقات فرمول یک پیش از شروع مسابقات سال ۲۰۱۹ باشد، می‌تواند برای کسانی که آشنایی با این مسابقات ندارند یا تازه با آن آشنا شده‌اند، نیز جالب و هیجان انگیز باشد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مستند Formula 1: Drive to Survive با همکاری مشترک بین شبکه Netflix و مسئول برگزاری مسابقات فرمول یک در ۱۰ قسمت تولید شده است که تمرکز آن روی مسابقات سال ۲۰۱۸ خواهد بود که پیش از این قرار بود FIA Formula One World Championship 2018 نام داشته باشد که در ادامه این نام تغییر کرد. جیمز گی-ریس، سازنده مستند Senna (سنا) که برای مستند Amy (امی) برنده جایزه اسکار شده است، به‌همراه پل مارتین به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این مستند سریالی حضور دارند. سوفی تاد نیز شورانر این سریال بوده است. سریال Formula 1: Drive to Survive برای اولین‌بار یک نگاه واقعی از داخل کابین رانندگان فرمول یک را برای مخاطبان فراهم خواهد کرد و زندگی رانندگان و بازیکنان کلیدی فرمول یک را نمایش خواهد داد. گروه سازندگان این سریال دسترسی بی‌نظیر و منحصربه‌فردی به سریع‌ترین رانندگان دنیا، مدیران، صاحبان تیم و همچنین تیم مدیریتی فرمول یک داشته‌اند.

مستند Formula 1: Drive to Survive در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) از سرویس استریم نتفلیکس منتشر خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده