نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۲

فیلمبرداری فیلم Cruella احتمالا از تابستان 2019 آغاز می‌شود

طبق خبرهای منتشر شده، والت دیزنی تابستان سال ۲۰۱۹ را برای شروع فیلمبرداری و تولید فیلم Cruella با بازی اما استون، در نظر گرفته است.

ماه آذر امسال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی والت دیزنی در حال مذاکره با کریگ گیلسپی، کارگردان فیلم I Tonya (من تونیا هستم) برای کارگردانی فیلم Cruella (کروئلا) است. او قرار است جانشین الکس تیمبرز، نویسنده و تهیه کننده سریال Mozart in the Jungle (موتسارت در جنگل) شود که این پروژه را به علت تداخل در برنامه‌هایش ترک کرده است. این فیلم لایو اکشن قرار است براساس شخصیت شرور و منفی انیمیشن One Hundred and One Dalmatians (صد و یک سگ خالدار) که کروئلا دویل نام داشت، ساخته شود و اما استون که برای بازی در فیلم La La Land (لا لا لند) جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن را دریافت کرده بود، قرار است نقش شخصیت کروئلا دویل را در فیلم Cruella بازی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر شده است.

طبق خبری که The Disinsider منتشر کرده، والت دیزنی در نظر دارد تا مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Cruella را از تابستان سال ۲۰۱۹ آغاز کند و انتظار می‌رود که این فیلم در سال ۲۰۲۰ اکران شود. هنوز تاریخی برای اکران این فیلم لایو اکشن اعلام نشده و احتمال تغییر این زمان تولید نیز وجود دارد. در حال حاضر استون در مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی ها: دابل تپ) حضور دارد و پس از آن او احتمالا زمان کافی را برای حضور در فیلم Cruella خواهد داشت؛ مگر اینکه او برای بازی در پروژه دیگری قرارداد همکاری امضا کند یا اینکه مراحل ساخت و تولید فیلم کروئلا با تاخیر مواجه شود. باتر ورث، نویسنده فیلم Edge of Tomorrow (لبه فردا) وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Cruella را بر عهده دارد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده