// جمعه, ۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل AxE: Alliance vs Empire؛ نبرد برای کسب قدرت

بازی موبایل AxE: Alliance vs Empire یک بازی نقش آفرینی با المان‌های MMO است که نبرد میان امپراطوری Darkhaan و نیروهای Galanos را به‌تصویر می‌کشد.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌ سراغ یک بازی نقش آفرینی رفته‌ایم؛ اثری که سعی دارد به‌واسطه‌ی المان‌های MMO خود جهانی وسیع و درگیر کننده را در دسترس کاربران قرار دهد. بازی اندروید و آیفون AxE: Alliance vs Empire یک بازی نقش‌آفرینی است که در جریان آن بازیکنان در قرار گرفتن در قالب یکی از کاراکترهای بازی، وارد ماجراجویی متفاوتی می‌شوند. داستان بازی آیفون و اندروید AxE: Alliance vs Empire از این قرار است که نیروهای امپراطوری دارکان و نیروهای متحد گالانوس از قدیم با یکدیگر وارد جنگ شده‌اند. حال شما در نقش یکی از سربازهای این دو گروه، باید به جنگ پایان دهید و سرنوشت جهان را مشخص کنید. داستان بازی صرفا مقدمه‌ای است تا بازیکنان وارد جهان غنی و سرگرم کننده‌ی AxE: Alliance vs Empire شوند.

بازی موبایل AxE: Alliance vs Empire

بازیکنان با انجام سیاه‌چال‌ها و رویدادهای مختلف می‌توانند ایتم‌های ارزشمندی را کسب کنند

با شروع بازی موبایل AxE: Alliance vs Empire بخش شخصی‌سازی کاراکتر را مشاهده می‌کنید. در ابتدا از شما خواسته می‌شود تا یکی از قبایل موجود در بازی را انتخاب کنید. پس از این مورد از میان سه جنگجویی که برای‌تان در نظر گرفته شده است، باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. جنگجویان AxE: Alliance vs Empire هر کدام در کلاس‌های مبارزه‌ای مختلفی طراحی شده‌اند و مهارت‌ها و شیوه‌ی مبارزه‌ای مخصوص به‌خودشان را دارند. پس از ساخت کاراکتر وارد جهان بازی می‌شوید. با ورود به بازی سیستم آموزشی نحوه‌ی بازی کردن را به‌شما یاد می‌دهد. AxE: Alliance vs Empire یک بازی نقش‌آفرینی با المان‌های MMO است. از این رو شاهد مراحل فرعی و اصلی فراوانی هستیم که می‌توانید آن‌ها را انجام دهید. همچنین در محیط‌‌های مختلف سایر بازیکن‌های بازی را هم مشاهده خواهید کرد که همانند شما در تلاش هستند تا کاراکتر خود را به یک مبارز همه‌فن‌حریف تبدیل کنند. یکی از ویژگی‌های بازی اندروید AxE: Alliance vs Empire، سیستم هدایت خودکار کاراکتر و انجام مراحل است که معمولا در بازی‌های نقش‌آفرینی موبایل شاهد این سیستم هستیم. در سیستم خودکار ساختار بازی بدین شکل است که شما تنها شاهد بازی هستید و مراحل مورد نظر را انتخاب می‌کنید. هوش مصنوعی هدایت بازیکنان را به‌دست می‌گیرد و از مهارت‌های شما استفاده می‌کند. در این میان اشاره کنم که سیستم استفاده از مهارت‌ها آنطور که باید و شاید دقیق نیست و می‌توانید این بخش را روی حالت دستی قرار دهید.

سیستم ارتقای کاراکتر و مهارت‌ها به‌شکلی است که بازیکنان را مجبور به‌تجربه‌ی بازی می‌کند

ساختار مهارت‌های بازیکنان به‌شکلی طراحی شده است که بازیکنان با افزایش سطح‌شان می‌توانند آن‌ها را آزاد کنند. به‌عبارتی اگر می‌خواهید یک کاراکتر تمام عیار بسازید، باید مراحل متعددی را انجام دهید تا سطح خود را از طریق XPهایی که دریافت می‌کنید، افزایش دهید. همچنین سیستم ارتقای بازی هم به این شکل است که بازیکنان علاوه‌بر ارتقای مهارت‌ها می‌توانند تجهیزات کاراکترشان را هم ارتقا دهند. این تجهیزات شامل لباس، مدال و سلاح می‌شود که با انجام مراحل یا فروشگاه بازی کسب می‌کنید. در این میان اشاره کنم که بازی دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است، اما به‌راحتی و انجام مراحل مختلف، می‌توانید تجهیزات زیبا و قدرتمند بسیاری را کسب کنید. بازی آیفون و اندروید AxE: Alliance vs Empire جدا از بخش داستانی، دارای بخش آنلاین است تا کاربران تجربه‌ای کامل و متفاوت را کسب کنند.

بازی موبایل AxE: Alliance vs Empire

در بخش آنلاین بازیکنان می‌توانند Guild مخصوص به‌خودشان را راه‌اندازی کنند یا وارد سایر گروه‌ها شوند. با این‌حال می‌توانید سیاه‌چال‌ها و رویدادهای زمانی‌ای را که برای‌تان در نظر گرفته شده است، به‌صورت تک‌نفره هم انجام دهید. البته لذت این دسته از محتویات طوری است که آن‌ها را به‌صورت گروهی انجام‌ دهید. در کنار تمامی موارد ذکر شده یک بخش PvP هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. پیشنهاد می‌کنم زمانی وارد این بخش شوید که کاراکتر شما از نظر تدافعی و تهاجمی قدرت بالایی داشته باشد. با تمام این تفاسیر بازی موبایل AxE: Alliance vs Empire یک تجربه‌ی لذت بخش در میان بازی‌های موبایل و نقش‌آفرینی است. ضمنا یادآوری می‌کنیم که زومجی به‌طور ماهانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید نگاهی به آن‌ها بیندازید.

دانلود بازی AxE: Alliance vs Empire


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده