// جمعه, ۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

کمپانی SAP همکاری خود را در ورزش الکترونیک گسترش می‌ دهد

کمپانی SAP، شرکت نرم‌افزاری مطرح آلمان با عقد قراردادی جدید با مجموعه ESL، همکاری خود را در بخش ورزش الکترونیک گسترش داد.

کمپانی SAP، یک شرکت نرم‌افزاری آلمانی است که طبق جدیدترین اخبار ورزش الکترونیک قصد گسترش همکاری در بخش eSports را دارد. این همکاری طی قراردادی با مجموعه ESL که یکی از بزرگترین سازمان‌های برگزاری مسابقات الکترونیک در سطح بین‌الملل است، میسر شده است. هدف از همکاری دو مجموعه بهبود بخشیدن به تجربه تماشاچیان بازی Dota 2 در زمان Ban & Pick رقابت‌ها است.

خبر رسمی همکاری دو سازمان به صورت یک توییت منتشر شد که مجموعه DreamHack نیز در انتشار خبر دخالت داشت. با توجه به این موضوع، احتمال دارد که شاهد همکاری SAP در مسابقات Major پیش رو باشیم. این رویداد که با نام DreamLeague Season 11 Major شناخته می‌شود و از تاریخ ۲۳ اسفند شروع می‌شود.

کمپانی SAP در حال حاضر در روند برگزاری مسابقات ESL One Katowice که مربوط به بازی Dota 2 است و مجموع جوایز آن ۳۰۰ هزار دلار است، همکاری دارد. در زمان نوشته شدن این متن رویداد یاد شده در مرحله حذفی در حال پیگیری است.

همکاری بین ESL و SAP در سپتامبر سال ۲۰۱۸ اعلام شد و اولین همکاری دو سازمان در رویداد ESL One Hamburg بود. شرکت نرم‌افزاری آلمانی با تهیه و انتشار آمار مربوط به بخش Ban & Pick بازی Dota 2 تجربه جدیدی را به تماشاچیان انتقال داد.

در سال گذشته سازمان PGL نیز که یکی دیگر از مجموعه‌های مطرح برگزاری مسابقات بین‌المللی در ورزش الکترونیک است در مسابقات Kuala Lumpur Major با کمپانی SAP همکاری داشت. با این حال ورود ای آی پی به دنیای eSports به پیش از تمامی این موارد باز می‌گردد؛ زمانی که مجموعه Team Liquid با عقد قراردادی سه ساله همکاری خود را با آلمان‌ها شروع کرد.


منبع esportsinsider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده