// جمعه, ۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۵

Lost Planet Trilogy و Resident Evil: Code Veronica X، بازی‌های جدید Backwards Compatibility

هم‌اکنون کاربران ایکس باکس وان می‌توانند از طریق سرویس Backwards Compatibility، دو بازی Lost Planet Trilogy و Resident Evil: Code Veronica X را تجربه کنند.

لیست بازی‌های سرویس ‌Backwards Compatibility هفته به هفته و ماه به ماه در حال گسترش یافتن است و مایکروسافت بازی‌های مختلفی را از ایکس باکس 360 و ایکس باکس اورجینال در دسترس کاربران ایکس باکس وان قرار می‌دهد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، لری هرب (میجر نلسون) در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که دو بازی Lost Planet Trilogy و Resident Evil: Code Veronica X به لیست بازی Backwards Compatibility اضافه شده‌اند.

اولین بازی اضافه شده به لیست سرویس Backwards Compatibility، بازی Lost Planet Trilogy است. از این رو کاربران ایکس باکس وان با تهیه این نسخه می‌توانند به سه‌گانه Lost Planet و همچنین Lost Planet: Colonies Edition دسترسی پیدا کنند. دومین بازی اضافه شده به این سرویس، بازی Resident Evil: Code Veronica X است که نسخه HD شده همین بازی است. کاربرانی که دیسک این بازی‌ها روی Xbox 360 در اختیار دارند، می‌‌توانند آن را داخل Xbox One خود بگذارند و از بازی کردن لذت ببرند.

از طرفی اگر بازی‌های ذکر شده را به‌صورت دیجیتالی خریداری کرده بودید، تنها کافی است وارد لیست بازی‌های‌تان در ایکس‌باکس وان شوید و آن‌ها را دانلود کنید. نظر شما کاربران زومجی در مورد این دو بازی چیست؟ آیا آن‌ها را تجربه کرده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده