// جمعه, ۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۶

سازنده بازی Furi از اثر نقش آفرینی جدیدش رونمایی کرد

استودیوی گیم بیکرز، سازنده بازی Furi به تازگی پروژه جدیدش یعنی Haven را رونمایی کرد. بازی جدید یک اثر نقش آفرینی است.

استودیو گیم بیکرز (Game Bakers)، سازنده بازی جذاب Furi در سال ۲۰۱۶، به تازگی از آخرین پروژه خود رونمایی کرد و ظاهراً بازی جدید دنباله‌ Furi نیست. برخلاف انتظار، پروژه بعدی گیم بیکرز قرار است یک نقش‌آفرینی به نام Haven باشد. طی تریلر کوتاهی که از بازی منتشر شده این‌طور به نظر می‌رسد که Haven حول دو شخصیت عاشق جریان دارد که با یکدیگر به سیاره جدیدی فرار می‌کنند. ویدیو همچنین نشان می‌دهد که در هر مکانی که این زوج پا می‌گذارند، گیاهان شروع به رویش می‌کنند. حال این که چنین چیزی مکانیک اساس گیم‌پلی را تشکیل می‌دهد یا خیر، فعلاً مشخص نیست. همانطور که موسیقی از نقاط قوت Furi به شمار می‌رفت، یک آهنگ فوق‌العاده هم در طول تریلر Haven پخش می‌شود.

توضیحات رسمی بازی Haven در استیم از این قرار است:

در نقش دو عاشق بازی کنید که به یک سیاره گمشده گریخته‌اند.

تنها چیزی که اهمیت دارد باهم بودن است.

یک نقش‌آفرینی که به تنهایی یا به همراه شخص خاصی بازی کنید.

با توجه به این توضیحات، این‌طور به نظر می‌رسد که خوشبختانه Haven ویژگی همکاری (Co-op) هم خواهد داشت. در تصاویری از Haven که توسط گیم بیکرز منتشر شد، ظاهراً نام شخصیت زن داستان یو (Yu) است. به علاوه براساس درگیری‌ای که از دو پروتاگونیست در تصاویر شاهد هستیم، احتمالاً مبارزات به شکل نوبتی خواهند بود. این تصاویر را می‌توانید در پایین صفحه مشاهده کنید.

در حال حاضر گیم‌بیکرز Haven را برای انتشار روی پی سی و کنسول‌های نامعلوم در تاریخ نامشخصی برای سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی کرده است. Haven بازی جذاب و زیبایی به نظر می‌رسد و در آینده باید منتظر اخبار بیشتری از آن باشیم. تریلر کامل را می‌توانید در صفحه استیم بازی Haven مشاهده کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده