نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸

سریال The Haunting of Hill House برای یک فصل دیگر تمدید شد

سریال موفق The Haunting of Hill House سرویس استریم نتفلیکس، برای یک فصل دیگر تمدید شد و در فصل جدید شاهد حضور شخصیت‌های جدید و داستانی متفاوت خواهیم بود.

سریال ترسناک و موفق The Haunting of Hill House (تسخیرشدگی خانه‌ هیل) سرویس استریم نتفلیکس که با نقدهای مثبت بسیاری از سوی منتقدین همراه شد، برای یک فصل دیگر تمدید شده است و این خبر خوبی برای طرفداران این مجموعهٔ ترسناک، روانشناسانه و متفاوت چند سال اخیر است. در فصل جدید قرار نیست ادامهٔ داستان فصل ابتدایی روایت شود و با شخصیت‌هایی جدید و در مکان تسخیرشدهٔ جدیدی آشنا خواهیم شد. پیش‌تر کارلا گوجینو، بازیگر این سریال ترسناک که نقش شخصیت الیویا کرین را در فصل ابتدایی ایفا می‌کرد، در سخنانی چنین گفت که علاقمند است در فصل دوم این سریال نیز حضور داشته باشد و اگر قرار است این سریال، تبدیل به آنتولوژی (به برنامه رادیو یا تلویزیون گفته می‌شود که در هر قسمت یا فصل، از بازیگران و داستان متفاوتی استفاده می‌شود) شود، نقشی کاملاً جدید و متفاوت را بازی کند. وی در این رابطه چنین گفته بود:

مایک فلناگان گفت که علاقمند است این سریال تبدیل به مجموعه‌ای آنتولوژی شود؛ اینکه برخی بازیگران قدیمی در فصل‌های جدید نیز حضور داشته باشند، اما نقش شخصیت‌های متفاوت و جدیدی را ایفا کنند. فکر می‌کنم که احساس مایک فلناگان این است که داستان خانوادهٔ کرین را کاملاً روایت کرده است، اما اگر از من برای فصل دوم دعوت شود، قبول خواهم کرد. واقعاً دوست دارم در این سریال حضور داشته باشم؛ چون همکاری با مایک فلناگان را دوست دارم. وقتی می‌دانید که مایک فلناگان قرار است فصل دوم را بسازد و حتماً همینطور است، خب فکر کردن به این ایده همیشه من را هیجان‌زده می‌کند.

در فصل جدید قرار نیست ادامهٔ داستان فصل ابتدایی روایت شود و با شخصیت‌هایی جدید و در مکان تسخیرشدهٔ جدیدی آشنا خواهیم شد

داستان سریال The Haunting of Hill House درباره زن و شوهری است که به همراه فرزندانشان در عمارتی بزرگ زندگی می‌کنند. فرزندان این خانواده با اتفاقات ترسناک زیادی روبه‌رو می‌شوند و هرگاه که این موضوع را به پدر و مادرشان می‌گویند، آن‌ها فکر می‌کنند که موضوع مهمی نیست و این رفتارها مربوط به تخیل و ترس کودکانه می‌شود. تا اینکه یک شب مادر خانواده تسخیر می‌شود و پدر خانواده به همراه فرزندانش برای همیشه آن مکان را ترک می‌کنند. نزدیک ۳ دهه از آن ماجرا می‌گذرد و پدر خانواده هیچ پاسخ قانع‌کننده‌ای برای مرگ همسرش پیدا نمی‌کند. حال هر کدام از آن بچه‌ها بزرگ شده و زندگی مستقل خود را دارند اما هنوز با خاطرات آن زمان دست‌وپنجه نرم می‌کنند و هر کدام به‌نحوی با گذشتهٔ خود باید روبه‌رو شوند و سرنوشت خوبی نیز در انتظار آن‌ها نیست و اتفاقات تلخ زیادی در طول داستان به تصویر کشیده می‌شود.

 سریال The Haunting of Hill House

سیندی هالند، معاون بخش محتوای اورجینال سرویس استریم نتفلیکس در رابطه با ساخت فصل دوم سریال The Haunting of Hill House چنین گفت:

مایک و تروِر اساتید روایت داستان‌های ترسناک متفاوت هستند و داستان‌های این دو، تماشاچیان را سر جایشان میخکوب می‌کند و شما نمی‌توانید چشم از صفحهٔ تلویزیون بردارید. از همکاری دوباره با این دو شخص در فصلی جدید از سریال The Haunting of Hill House و دیگر پروژه‌هایی که در آینده تولید خواهد شد، بسیار هیجان‌زده‌ایم.

مایک فلناگان، کارگردان، تدوین‌گر و فیلم‌نامه‌نویس سینمای هالیوود، چندی پیش صریحاً بدین نکته اشاره داشت که قرار نیست در فصل دوم سریال The Haunting of Hill House، باز هم تمرکز بخش داستانی روی خانوادهٔ کرین باشد.

گفتنی است سریال The Haunting of Hill House هم‌اکنون نیز روی سرویس استریم نتفلیکس قرار دارد و در ۱۰ قسمت تولید شد و بازیگرانی چون کارلا گوجینو، میخیل هایسمان، هنری توماس، الیزابت ریزر و کیت سیگل در آن حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. تروِر میسی تهیه‌کنندگی اجرایی این مجموعه را بر عهده داشت. به احتمال فراوان عنوان فصل جدید The Haunting of Bly Manor (تسخیرشدگی خانه‌ٔ بلای مینور) خواهد بود و در سال ۲۰۲۰ روی آنتن نتفلیکس خواهد رفت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده