نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲

تاریخ انتشار نیمه دوم فصل پنجم سریال Arrested Development اعلام شد

شبکه نتفلیکس تاریخ انتشار نیمه دوم فصل پنجم سریال Arrested Development را تایید و اولین تصاویر رسمی آن را نیز منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس تاریخ شروع پخش نیمه دوم فصل پنجم سریال Arrested Development (پرورش شکست‌خورده) را تایید و اعلام کرده است. شبکه Netflix اعلام کرد که نیمه دوم فصل پنجم این سریال کمدی سیتکام قرار است در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند ۱۳۹۷) از این سرویس استریم محبوب منتشر شود. مانند بخش اول، نیمه دوم فصل پنجم سریال Arrested Development نیز دارای ۸ قسمت خواهد بود که ادامه اتفاقات بخش اول را دنبال می‌کند. تمرکز ۸ قسمت بخش دوم روی فرار باستر خواهد بود و مکان لوسیل دوم نیز همچنان ناشناخته است. همچنین نتفلیکس اولین تصاویر نیمه دوم فصل پنجم سریال Arrested Development را نیز منتشر کرده است که در آن شاهد حضور تمامی شخصیت‌های اصلی آن هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Arrested Development

Arrested Development

Arrested Development

شبکه نتفلیکس از فصل چهارم حق پخش سریال Arrested Development را خریداری کرد که در یک بخش ۱۵ قسمته در ابتدا منتشر شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه Fateful Consequences از سریال بودیم که دارای ۲۲ قسمت بود. با این حال، واکنش‌ها به فصل چهارم این سریال کمدی چندان مثبت نبود و اکثر منتقدان از آن به عنوان ضعیف‌ترین فصل سریال یاد می‌کردند. پس از آن نیمه اول فصل پنجم سریال Arrested Development منتشر شد که طبق نقدهای آن، عملکرد بسیار بهتری را نسبت به فصل چهارم داشته و شوخی‌ها و سرعت و روند اتفاقات به مراتب بسیار بهتر از فصل چهارم بوده است. حال باید منتظر عملکرد بخش دوم فصل پنجم سریال Arrested Development باشیم که می‌تواند روی تمدید آن برای فصل ششم تاثیر داشته باشد.

جیسون بیتمن، پورشا دی راسی، ویل آرنت، مایکل سرا، عالیه شوکت، تونی هیل، دیوید کراس، جفری تامبر، جسیکا والتر، ران هاوارد (راوی) و هنری وینکلر، از جمله بازیگرانی هستند که در بخش دوم فصل پنجم سریال Arrested Development حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل‌های گذشته، میچل هرویتز وظیفه ساخت فصل پنجم این سریال کمدی سیتکام محبوب را بر عهده دارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده