نویسنده: حسین صدری
// پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱

شایعه لغو شدن نسخه کنسولی بازی Overkill's The Walking Dead تکذیب شد

کمپانی سازنده بازی Overkill’s The Walking Dead با انتشار یک توئیت، خبر لغو شدن نسخه کنسولی این بازی را تکذیب کرد.

چند روزی است که شایعات فراوانی پیرامون بازی Overkill’s The Walking Dead به وجود آمده. شایعاتی که از کنسل شدن پورت این بازی روی کنسول‌ها خبر می‌دادند. درست مثل همیشه، Reddit منبع همه‌ی این شایعات است. جایی که یکی از کاربران، در یک پست از لغو شدن نسخه‌ی پیش‌خرید شده‌ی خود از بازی می‌گوید. او که نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی را پیش‌خرید کرده بود، ادعا کرد که این نسخه از طرف فرشگاه پلی استیشن کنسل شده و دلیل این امر این است که بازی دیگر قرار نیست برای این پلتفرم منتشر شود.

با وجود چنین ادعاهایی، ناشر این بازی یعنی 505 Games طی بیانیه‌ای اعلام کرده که این کمپانی قصد ندارد از بازار کنسول‌ها کنار بکشد و هر شایعه‌ای که مبنی بر کنسل شدن بازی روی کنسول‌های خانگی، از اساس غلط است. آن‌ها از طریق اکانت رسمی توییتر خود اعلام کرده‌اند که نسخه‌ی کنسولی این بازی، صرفا با یک تاخیر مواجه شده است که اصلا و ابدا چیز عجیب و غریبی نیست. کمپانی Starbreeze، مالک استودیوی Overkill و ناشر بازی روی پلتفرم پی سی نیز ماه گذشته اعلام کرد که نسخه‌ی کنسولی این بازی قرار است کمی با تاخیر مواجه شود.

ما فقط می‌خواستیم وضعیت بازی Overkill’s The Walking Dead روی کنسول‌ها را کمی روشن‌تر کنیم و تایید کنیم که توسعه‌ی این بازی برای کنسول‌ها متوقف نشده است. روند ساخت بازی همچنان ادامه دارد و به محض اینکه بتوانیم، شما را در جریان آخرین اخبار آن قرار خواهیم داد.

با این وجود، این سوال برایمان پیش می‌آید که آیا کاربری که در ردیت از کنسل شدن بازی صحبت می‌کرد دروغ می‌گفت؟ آیا مدارکی که او برای حرفش رو کرده بود همگی ساختگی بودند؟ یا اینکه همه‌ی قضیه صرفا یک خطا از طرف سونی بوده است؟ به هر صورت، اگر هنوز هم قصد دارید بازی Overkill’s The Walking Dead را روی کنسول خود تجربه کنید، قادر به انجام این کار هستید.

در حال حاضر بازی Overkill’s The Walking Dead روی پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارد اما به محض اینکه سازندگان این تاریخ را اعلام کنند، می‌توانید آن را در زومجی بخوانید.

نظر شما درباره‌ی بازی Overkill’s The Walking Dead و عملکرد آن روی پلتفرم پی سی چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده