// پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۶

هفته آینده سلاح ها و حالت های جدیدی به بتای بازی Red Dead Online اضافه می‌ شود

هفت اسفند ماه یک آپدیت برای بازی Red Dead Online در دسترس قرار خواهد گرفت و در جریان آن محتویات مختلفی نظیر حالت‌ها و سلاح‌های جدید به این بخش اضافه می‌شوند.

یکی از مواردی که کاربران خواهان آن هستند، انتشار محتویات بیشتر برای Red Dead Online است که به‌صورت بتا در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار دارد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، در روز سه‌شنبه هفتم اسفند ماه (۲۶ فوریه) به‌روزرسانی بازی Red Deade Online در دسترس کاربران بازی روی پلتفرم‌های ذکر شده قرار می‌گیرد.

در جریان آپدیت هفته آینده Red Dead Online شاهد رویدادهای جدید Free Roam، لباس‌ها و سلاح‌های جدید هستیم. همچنین حالت‌های Showdown و ایموت‌های مختلفی هم در دسترس قرار می‌گیرند تا کاربران بتوانند متنوع‌تر از گذشته کاراکتر رد دد آنلاین خود را شخصی‌سازی کنند. در گذشته هم اعلام شده بود که با آپدیت Red Dead Online بهبودهایی در بخش‌های مختلف در نظر گرفته می‌شود. از این رو در هفته آینده شاهد تعادل بیشتر سلاح‌ها، بهبود علامت‌های روی Mini Map و سیستم جدید Law and Bounty خواهیم بود.

از دیگر محتویات به‌روزرسانی روز سه‌شنبه هم می‌توان به رویداد Fool’s Gold Free Roam اشاره کرد. در این رویداد بازیکنان با پوشیدن Golden Armor می‌توانند خود را قوی‌تر کنند، اما در این میان به یک هدف مهم نیز تبدیل می‌شوند. حال بازیکنان برای اینکه بتوانند این Armor را از آن خود کنند، باید سایر بازیکن‌ها را از میان بردارند. همچنین با کشته شدن در این راه امتیاز کسب می‌کنید. در ادامه اعلام شده است که بازیکنان با انجام چالش‌های ماهیگیری، آیتم‌های مختلفی را کسب می‌کنند. نکته جالب این است که این آیتم‌ها با توجه به مکان انجام چالش (دریاچه، باتلاق یا رودخانه) متفاوت خواهند بود. در این میان اشاره کنم که در طول ماهیگیری سایر بازیکنان نمی‌توانند به شما حمله کنند و اگر سنگین‌ترین ماهی موجود را بگیرید، برنده می‌شوید.

حالت‌های جدید Showdown هم شامل سه حالت Up in Smoke، Spoils of war و Plunder می‌شود. بازیکنان در این حالت‌ها باید کیسه‌های مختلفی را دریافت و به‌مقصد برسانند. همچنین می‌توانید از سایر بازیکنان دزدی کنید و در مجموع برای بقا تلاش کنید. متاسفانه جزئیات بیشتری از حالت‌های ذکر شده در دسترس قرار نگرفته است. مسابقات هم بدین شکل هستند که بازیکنان در حالی که سوار بر اسب هستند، باید به اهداف مشخص شده مختلفی در مسیر شلیک کنند.

بازیکنان سلاح Evans Repeater و Rare Shotgun را هم می‌توانند به اسلحه‌خانه خود اضافه کنند. بازیکنان از طریق کاتالوگ Wheeler & Rawson یا فروشنده‌های اسلحه محلی می‌توانند این دو سلاح بسیار قوی را خریداری کنند. لباس‌ها جزو آیتم‌هایی هستند که بازیکنان Red Dead Online به آن اهمیت ویژه‌ای می‌دهند. از این رو لباس‌های جدیدی هم به بازی اضافه می‌شود که شامل جلیقه، کفش، شلوار، کلاه و سایر موارد می‌شود. همچنین ایموت‌های مختلفی هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. در انتها اشاره کنم که تا زمان عرضه‌ی آپدیت ذکر شده، می‌توانید در طول تجربه رد دد آنلاین ۲۰ درصد XP بیشتر کسب کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده