// پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

بازی های هفته پایانی بهمن 1397 برای اندروید

در آخرین هفته پایانی بهمن‌ماه ابتدا در آکادمی شیوه خنثی‌سازی بمب را فرا می‌گیریم و سپس در بازی Hexonia یک استراتژی مینیمال اما زیبا را تجربه می‌کنیم.

با پشت سر گذاشتن هفته پایانی بهمن‌ماه یک بار دیگر در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. اگر به خنثی‌سازی بمب علاقه دارید و می‌خواهید در یک آکادمی، شیوه‌ی انجام این کار را فرا بگیرید بازی اندروید و آیفون Bomb Squad Academy اثری است که حتما باید تجربه کنید. از طرفی این هفته بازی استراتژی و نوبتی Hexonia را معرفی کرده‌ایم که به شما اجازه می‌دهد با تمدن‌های مختلف به نبرد سایر بازیکنان بروید. در این بین بازی های بتل رویال نیز یک بار دیگر در بهترین‌های هفته خودنمایی می‌کنند.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید.

بازی Bomb Squad Academy

Bomb Squad Academy

اگر به خنثی‌سازی بمب علاقه دارید و از قضا می‌خواهید تا در یک سرگرمی چندساعته، ذهن‌تان را به چالش بکشید بازی پازل Bomb Squad Academy اثری است که تجربه آن را پیشنهاد می‌کنیم. در این بازی باید با هدایت صحیح جریان برق، مانع انفجار بمب شوید. بازی هدفی ساده دارد بااین‌حال در هر استیج چالش‌های جدیدی را در مقابل بازیکن می‌گذارد تا بازیکن با حفظ آرامش، بهترین و سریع‌ترین روش را برای خنثی‌سازی بمب به کار بگیرد. یکی از خصوصیات Bomb Squad Academy محدودیت زمان برای خنثی‌سازی هر بمب است و زمانی‌که این محدودیت با مدارهای شلوغ بازی همراه می‌شود، تجربه‌ای هیجان‌انگیز را برای بازیکن به ارمغان می‌آورد. طراحی متنوع و باکیفیت مراحل درکنار معرفی روش‌های خنثی سازی کارآمد برای کمک به بازیکن، بازی Bomb Squad Academy را به اثری ارزشمند برای تجربه در پایان هفته تبدیل کرده است. پیشنهاد می‌کنیم Bomb Squad Academy را از دست ندهید.

دانلود بازی Bomb Squad Academy

بازی Hexonia

Hexonia

بازی‌های استراتژی برخلاف کنسول‌ها، در پلتفرم موبایل محبوبیت زیادی دارند. به ویژه به لطف نمایشگر لمسی گوشی‌های موبایل، شرایطی فراهم شده تا بازیکنان بتوانند به راحتی با رابط کاربری بازی‌ها تعامل داشته باشند و از تجربه آثار استراتژی در موبایل لذت ببرند. بازی Hexonia بی‌شک یکی از آثار زیبایی است که در چند ماه اخیر برای اندروید و آیفون منتشر شده است. در جریان بازی باید یکی از هفت قبیله را انتخاب کنید تا با ورود به بازی به مرور تمدن‌تان را گسترش دهید. گیم‌پلی نوبتی بازی باعث شده تا استراتژی و انتخاب‌های بازیکنان نقش مهمی در نتیجه نهایی داشته باشد و اگر حرکتی اشتباه کنید، در مقابل سایر بازیکنان شکست می‌خورید. اما در جریان بازی باید با جمع‌آوری سکه و گسترش قلمرو به مرور تحقیقات پیرامون ارتشی کارآمد را در پیش بگیرید تا به مرور با ساخت ارتشی قدرتمند، یک به یک قلمرو سایر حریفان را تسخیر کنید. متاسفانه هرچند با یک اثر رایگان روبرو هستیم اما در ابتدای بازی تنها اجازه انتخاب از میان دو قبیله را دارید و برای دست آوردن سایر قبایل باید اقدام به خرید درون برنامه‌ای کنید. با این حال، Hexonia هنوز هم اثری جذاب است.

دانلود بازی Hexonia

بازی MekaRoyale Online

MekaRoyale Online

این روزها بازی‌های بتل رویال ظاهری تقریبا یکسان به خود گرفته‌اند و در نتیجه اگر استودیویی خلاقیت را در پیش بگیرد، جایگاه مناسبی در میان بازیکنان به دست می‌آورد. بازی MekaRoyale Online با همین هدف سعی دارد تا سبک بتل رویال متفاوتی را نسبت به سایر رقبا ارائه دهد. برخلاف سایر بازی‌های بتل رویال در MekaRoyale Online دو حالت ماموریت و آنلاین در اختیار بازیکنان گذاشته شده است. با ورود به حالت ماموریت باید مرحله به مرحله با کشتن پایلوت‌ها و مکاها، پیشرفت لازم برای فراخوان هیولای آهنی‌تان را به دست بیاورید و سپس با ورود به کیل‌زون، ماموریت را به پایان برسانید. بازی دوربین ایزومتریک دارد و در جریان بازی می‌توانید از سلاح‌های مختلف برای کشتن دشمنان استفاده کنید. البته هرچند بخش آنلاین در دسترس قرار دارد، اما هنوز بازیکنان زیادی را شاهد نیستیم و برای ورود به بازی باید مدت زمان طولانی منتظر بمانید. MekaRoyale Online اکنون به صورت رایگان در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی MekaRoyale Online

بازی Rocket Royale

Rocket Royale

هرچند Rocket Royale برای یک بازی بتل رویال حرف جدیدی برای گفتن ندارد و به قولی بدون هیجان است، اما هنوز هم اگر بازی فورتنایت را نتوانستید تجربه کنید و یک اثر با حال و هوای این بازی می‌خواهید، بازی Rocket Royale یکی از گزینه‌هایی است که اکنون در دسترس قرار دارد. در این بازی باید با ورود به پورتال به منطقه‌ای عظیم سفر کنید تا با جمع آوری سلاح به نبرد با سایر بازیکنان بروید. بازی از سازوکاری مشابه فورتنایت استفاده می‌کند و در کنار بحث شوتر بازی، باید با جمع‌ کردن متریال‌هایی مانند چوب به ساخت و ساز بپردازید. البته باید گفت راکت رویال از لحاظ گیم‌پلی و گان‌پلی حتی نزدیک به ساخته اپیک نمی‌شود، در نتیجه نباید توقع چندانی از این بازی داشته باشید. راکت رویال اکنون به صورت رایگان از طریق گوگل پلی و اپ استور قابل دانلود است.

دانلود بازی Rocket Royale

بازی Hit the Light

Hit the Light

فارغ از بازی‌‌های پر زرق و برق این روزهای صنعت بازی‌‌های ویدیویی، برخی سازندگان سعی دارند تا تنها با خلق آثاری مینیمال بازیکنان را برای مدت محدودی سرگرم کنند. در بازی Hit the Light تنها هدف شما پرتاب توپ به سمت چراغ‌‌های LED‌ است تا با کمترین تعداد حرکت بتوانید بیشترین نور را از بین ببرید. مراحل بازی ساده، اما زیبا طراحی شده‌اند و باید به مرور با از بین بردن هر یک از چراغ‌ها سعی کنید تا محیط را کاملا تاریک کنید. بازی Hit the Light دارای مراحل متنوعی است و به ویژ‌ه برای تجربه در آخر هفته می‌تواند گزینه‌ای سرگرم‌کننده باشد.

دانلود بازی Hit the Light

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده