نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴

نام هیو جکمن و پاتریک استوارت به خاطر فیلم های X-Men در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد

هیو جکمن و پاتریک استوارت به دلیل حضور طولانی‌مدت در نقش‌های ولورین و پروفسور ایکس، رکورد جدیدی را ثبت کردند.

این روزها به حضور طولانی‌مدت بازیگران در نقش ابرقهرمانان فیلم‌های برگرفته از کمیک عادت کرده‌ایم، ولی در این میان هیو جکمن و پاتریک استوارت توانسته‌اند با نقش‌های خود در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس (X-Men) رکورد جدیدی را به جای بگذارند و به عنوان بازیگرانی شناخته شوند که بیشترین حضور را در نقش ابرقهرمانان مارول در فیلم‌های سینمایی ایفا کرده‌اند.

هیو جکمن به خاطر ایفای نقش ولورین (Wolverine) و پاتریک استوارت به دلیل بازی در نقش پروفسور ایکس (Professor X) محبوبیت زیادی بین مخاطبان این سری فیلم‌ها دارند و هر دو به مدت ۱۶ سال و ۲۲۸ روز، از زمان اکران فیلم X-Men در سال ۲۰۰۰ تا فیلم لوگان (Logan) در سال ۲۰۱۷ با این نقش‌ها بر پرده سینماها دیده شدند.

جکمن ضمن ابراز خوشحالی از کسب این رکورد گینس می‌گوید:

وقتی کودک بودم، خیلی دوست داشتم که جایی در کتاب رکوردهای گینس داشته باشم. این کتاب در آن زمان واقعاً چیز خاصی برای من محسوب می‌شد.

او در ادامه به این قضیه اشاره می‌کند که همراه برادرش قصد داشته‌اند از ساده‌ترین راه‌ها نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کنند؛ مثل طولانی‌ترین بازی بدمینتون. ولی این تلاش‌ها به جایی نرسید تا در نهایت فیلم‌های برگرفته از کمیک‌های مارول بتوانند به جکمن در رسیدن به این هدف کمک کنند.

سِر پاتریک استوارت که به دلیل دستاوردهای هنری خود از طرف ملکه انگلیس لقب شوالیه را به دست آورده است هم در حالی که با جکمن ملاقات می‌کرد، چنین گفت:

به تازگی متوجه شدم که اسم تو و من در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است. تبریک می‌گویم دوست من؛ یک چیز دیگر هم برای نصب کردن روی دیوار پیدا کردی!

جدیدترین فیلم از مجموعه مردان ایکس با عنوان X-Men: Dark Phoenix در تاریخ ۷ ژوئن (۱۷ خرداد ۱۳۹۸) اکران خواهد شد، ولی هیو جکمن و پاتریک استوارت نقشی در آن ندارند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده