// پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Tekken 7 به عنوان یک مسابقه جانبی به رشته‌ های WESG 2018-2019 اضافه شد

دو بازی Forza Horrizon 4 و Tekken 7 به عنوان رویداد جانبی در مرحله اصلی مسابقات World Electronic Sports Games حضور خواهند داشت.

علی‌اسپرتز، کمیته سازماندهی رویداد World Electronic Sports Games با همراهی کمیسیون مدیریت منطقه‌ای،‌ دولت و اداره ورزش شهر چونگ‌کینگ قرار است سومین فصل رویداد WESG را در این شهر برگزار کند. فصل جدید رویداد با حضور مهم‌ترین رشته‌های رقابتی تیمی و انفرادی ورزش الکترونیک پیگیری می‌شود که بازی‌های Counter Strike: Global Offensive،‌ Dota 2،‌ Hearthstone، StarCraft II، PES 2019 و Vainglory را شامل می‌شود. مرحله اصلی رویداد که در اسفند ماه امسال برگزار می‌شود، میزبان دو رویداد جانبی با رشته‌های Tekken 7 و Forza Horrizon 4 می‌شود.

مرحله اصلی رویداد WESG از ۱۶ اسفند با حضور دو نماینده کشورمان در بازی‌های StarCraft 2 و PES 2019 شروع می‌شود و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت. تمامی بازی‌های مرحله نهایی رویداد قرار است در مرکز ورزش‌های المپیک شهر چونگ‌کینگ که بیش از ۵۰ هزار نفر ظرفیت دارد، برگزار شوند. در فصل جاری بیش از ۸۰ هزار نفر شرکت‌کننده از ۶ قاره مختلف در مراحل انتخابی بازی‌های مختلف شرکت کرده‌اند که نفرات برتر به زودی برای تعیین قهرمان جهان راهی چین خواهند شد.

در دو سال اخیر تیم برگزاری رویداد WESG توانسته است دو دوره از مسابقات خود را با موفقیت به اتمام رساند و سال جاری نیز با حضور ۶ رشته رقابتی پرطرفدار در ورزش الکترونیک و دو بازی Forza Horrizon 4 و 7 Tekken که در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود، پیگیری خواهد شد.

شهریور امسال علی‌اسپرز با امضای قراردادی که با کمیسیون مدیریت منطقه‌ای شهر چونگ‌کینگ انجام داد دفتر مرکزی ورزش‌های الکترونیک خود را در این شهر راه‌اندازی کرد. در همین حین این کمپانی اعلام کرد که از این پس تمامی مراحل اصلی رویداد WESG در شهر چونگ‌کینگ برگزار خواهد شد. یکی از دلایل اصلی این تصمیم، سیاست‌های مناسبی است که در مورد توسعه بازی‌های آنلاین در این شهر تعیین شده است.

نکته جالب دیگر در مورد مرحله اصلی رویداد WESG، برگزاری یک رویداد جانبی با هدف رقابت هواپیماهای بدون سرنشین است. کمپانی Black Blade، یکی از برترین ارائه دهنده‌های هواپیمای بدون سرنشین در کشور چین، وظیفه برگزاری این مسابقه را برعهده گرفته است.


منبع wesg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده