نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر لایو اکشن بازی The Division 2 منتشر شد

تریلر لایو اکشن و کوتاه بازی The Division 2 به کارگردانی نیکولاس ویندینگ رِفن، فضای آخرالزمانی و سنگین بازی را برای مخاطبش ترسیم می‌کند.

ساخت تریلرهای لایو اکشن با بهره‌گیری از بازیگران ماهر و کارگردان‌های مطرح، از راه‌هایی جدید است که استودیوهای بازیسازی در بازاریابی آثار خود از آن‌ها کمک می‌گیرند و با توجه به اینکه انتقال احساسات، پیام‌ها و فضاسازی به کمک بازیگران واقعی شاید راحت‌تر از تکنولوژی‌های انیمیشن‌سازی باشد، ساخت تریلرهای لایو اکشن احتمالا به یک رسم جدید در صنعت بازیسازی تبدیل شود.

به تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی و تقریبا یک هفته پس از انتشار تریلر لایو اکشن بازی Anthem به کارگردانی نیکولاس بلومکمپ، تریلر لایو اکشن بازی The Dvision 2، ساخته‌ی مورد انتظار یوبیسافت منتشر شده است. این ویدیو با نمایش نگاه‌های غم‌زده‌ یک پدر به نقاشی‌های فرزندش در خانه‌ای که جز او کسی در آن نیست، در یک واشنگتن دی‌سی ویران‌ شده و پساآخرالزمانی، فضای سنگین و مغموم بازی را برای مخاطبان ترسیم می‌کند. این تریلر کوتاه به کارگردانی نیکولاس ویندینگ رِفن که در کارنامه‌اش نام‌ آثاری همچون The Neon Demon، Drive، Valhalla Rising و بیشتر دیده می‌شود، ساخته و منتشر شده است.

بازی The Division 2 در تاریخ ۱۵ مارس (۲۴ اسفند) راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی خواهد شد. در ادامه شما را به تماشای این تریلر دیدنی دعوت می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده