نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۷

تاریخ انتشار بلوری فیلم Mary Poppins Returns اعلام شد

کمپانی والت دیزنی تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Mary Poppins Returns (بازگشت مری پاپینز) با بازی امیلی بلانت را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی سرانجام تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز باز می‌گردد) را تایید و اعلام کرده است. دیزنی اعلام کرد که در ابتدا شاهد انتشار نسخه دیجیتالی دنباله فیلم Mary Poppins (مری پاپینز) در تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۱۹ (۲۱ اسفند ۱۳۹۷) خواهیم بود و در ادامه نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه 4K Ultra HD، بلوری و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۱۹ (۲۸ اسفند ۱۳۹۷) منتشر خواهد شد. نسخه خانگی فیلم Mary Poppins Returns دارای محتویات اضافه از جمله صحنه‌ها و اجراهای حذف شده، ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت فیلم، صحبت کارگردان و بازیگران فیلم و بررسی کتاب‌های پی. ال. تراورس نیز خواهد بود.

امیلی بلانت در نقش مری پاپینز، لین-منیول میراندا در نقش جک، بن ویشاو در نقش مایکل بنکس، امیلی مورتیمر در نقش جین بنکس، جولی والترز در نقش الن، مریل استریپ در نقش تاپسی، کالین فرث در نقش ویلیام و درال ویلکینز، دیک ون دایک در نقش آقای داوز جونیور و آنجلا لنسبوری در نقش بانوی بادکنکی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mary Poppins Returns حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده راب مارشال، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته) و فیلم Into the Woods (به سوی جنگل)، بوده و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Mary Poppins Returns نیز بر عهده دیوید مگی بوده است.

فیلم Mary Poppins در سال ۱۹۶۴ به‌روی پرده‌های سینما رفت. در این فیلم موزیکال که اقتباسی از رمانی به همین نام اثر پی. ال. تراورس بود، جولی اندروز نقش مری پاپینز را بازی کرده بود. اتفاقات فیلم اول در سال ۱۹۱۰ جریان داشت و اتفاقات دنباله آن ۲۰ سال پس از اتفاقات فیلم اول مانند منبع اقتباس در سال ۱۹۳۰ جریان دارد. مری پاپینز بار دیگر به محله چری تری لین بازگشته که در آن جین و مایکل بنکس دیگر بچه نیستند و بزرگ شده‌اند. آن‌ها با سه بچه به‌نام‌های آنابل، جان و جرج به‌همراه الن که سرایدار خانه است، زندگی می‌کنند. پس از بازگشت مری پاپینز، شاهد ماجراجویی جدید او و خانواده بنکس به‌همراه جک هستیم.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده