نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱

بنزهایی که با قیمت ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می شوند

در این رپورتاژ آگهی از خودروهایی بنز گفتیم که اکنون با قیمت ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان در سایت دیوار خرید و فروش می‌شوند.

خودروهای لوکس پس از گذشت چند سالی از اتمام تولیدشان دچار نوسان قیمت شدید در بازار خرید و فروش خودرو می‌شوند. این موضوع در بازار ایران بسیار جدی‌تر از سایرین است. خودروهای مرسدس بنز نیز جزو این دسته قرار می‌گیرند و اگر به سراغ مدل‌های قدیمی آنها بروید می‌توانید مدل‌های مناسبی از مرسدس را باقیمتی میان ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان نیز پیدا کنید. قیمت هم در خیلی از موارد توجیهی بر امکانات موجود در ماشین نیست و خیلی نمی‌توانید منطق خریدتان را بر آن سوار کنید. در این بخش به بررسی مرسدس بنز در این دسته با مدل‌های گوناگونش می‌پردازیم.

برای شروع به سراغ پدرِ تمام بنزهایی می‌رویم که امروزه در بازار جولان می‌دهند. شاید باورش سخت باشد اما خریدوفروش بنز W115 هنوز هم انجام می‌شود. این اتومبیل آلمانی با قدرت ۹۰ اسب بخار، زمانی یکی از اتومبیل‌های تشریفاتی کشورمان بود. البته که در مقایسه با مدل‌های قبلی، خرید بنز W115 آن‌قدرها هم منطقی نباشد اما قطعاً یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های ممکن برای کلکسیونرهاست. این خودرو هم‌اکنون با قیمت ۹۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان در مدل‌های محدود به فروش می‌رسد.

رتبه بعدی متعلق به خریدوفروش بنز A160 با حدودق قیمت ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان است و آماده است تا ۹۵ اسب بخار قدرت را به خریدارش تحویل دهد. قیمت بنز A160 قطعاً به دلیل آپشن‌های متوسط این خودرو مناسب خواهد بود. بنز A160 با مصرف ۶.۵ لیتر بر هر ۱۰۰ کیلومتر یکی از کم‌مصرف‌ترین خودروهای بنز است؛ به طوری که حتی مدل‌های امسال بنز نیز حداقل ۷ لیتر می‌سوزانند. البته گول ظاهر و قیمتش را نخورید چون از بعد امنیتی بسیار قابل‌ اطمینان است و به ۴ سیستم ترمز مجهز شده است.

در درجه بعدی خرید مدل‌های ابتدایی بنز C240 با حدود ۱۵۰ میلیون تومان انجام می‌شود که شاید مدل مناسب‌تری باشد. خریدوفروش بنز C240 در مدل‌های سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۷ این سری انجام می‌شود و از قدرت فوق‌العاده ۱۶۸ اسب بخاری این اتومبیل بهره می‌برند. این اتومبیل مجهز با مصرف حداقل ۹.۲ لیتر بر هر صد کیلومتر قادر است تا ۲۳۹ کیلومتر بر ساعت حرکت کرده و از استهلاک کمتری نیز برخوردار است. سیستم امنیتی این بنز مجهز به ABS ،ESP و ASR است و بهترین در این سطح قیمتی است.

در ادامه لیست نوبت به خریدوفروش بنز C300 می‌رسد. این بنز که مدل‌های سال ۲۰۰۴ آن باقیمت ۱۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسند یکی از قدرتمندترین مدل‌هایی است که بنز تاکنون تولید کرده است. شاید باورتان نشود اما با خرید این بنز ۱۵۰ میلیون تومانی ۳۴۰ اسب بخار قدرت و حداقل ۶۵۰۰ دور در هر دقیقه قدرت به‌دست می‌آورید. خرید بنز C300 فقط و فقط به خاطر آپشن‌ها و ظاهر زیبایش هم از آن تصمیمات عاقلانه‌ای است که هرکسی می‌تواند بگیرد. وجود کیسه‌های هوا برای راننده و سرنشین و یک کیسه هوای جانبی برای صندلی‌های عقب تنها یکی از گزینه‌های امنیتی این بنز است. درنهایت هم ۵ سیستم ترمز در کنار بهترین آپشن های کابین داخلی در این مدل جای‌داده شده‌اند. شاید باورتان نشود اما زیبایی‌هایی که با خرید این خودرو نصیبتان می‌شود در کمتر اتومبیلی با این رنج قیمت دیده می‌شود.

با این‌ وجود همیشه انتخاب میان مدل‌های مختلف بنز سخت است. چون این برند در مدل‌های سالیانه‌اش معمولاً  تغییراتی ایجاد می‌کند که به شکل کلی هر مدل را تغییر می‌دهند. برای مثال مدل ۱۳۵ میلیون تومانی بنز E200، مدل‌های جدیدتر ۷۰۰ میلیونی هم دارد و تنها چیزی که این اتومبیل‌ها را از هم جدا می‌کنند آپشن‌های‌شان آاست. آپشن‌‌هایی که به‌تنهایی می‌توانند برای هرکسی تعیین‌ کننده سرنوشت خرید خودرو باشند. به‌ هر حال بنز برای هر قشری و هر سلیقه‌ای یک خودرو تدارک دیده است و این لیست برای کسانی است که می‌خواهند در بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان از این برند خرید کنند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده