// پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

عجیب‌ ترین اچیومنت‌ ها در دنیای بازی های ویدیویی

تروفی‌ یا اچیومنت‌های بازی‌های ویدیویی ساختار متفاوتی دارند که در چهل و سومین قسمت از برنامه لودینگ به‌سراغ عجیب‌ترین اچیومنت‌ها رفته‌ایم.

در جهان بازی‌های ویدیویی سازنده‌های بازی برای جذابیت بیشتر یک اثر از تروفی یا اچیومنت‌های مختلفی استفاده می‌کنند. شاید با خود بگویید که دلیل خاصی برای گرفتن این اچیومنت‌ها وجود ندارد، اما بعضی از کاربران با انجام آن‌ها خود را به‌چالش می‌کشند و از طرفی امکان دارد با موارد جالب و سرگرم کننده‌ای هم روبه‌رو شوند. برای مثال در بازی Fallout 3 یک اچیومنت یا همان تروفی وجود دارد که در جریان آن بازیکنان باید یک نارنجک را در شلوار یک شهروند بیاندازند تا منفجر شود! به‌عبارتی این دسته از اچیومنت‌ها شما را وسوسه می‌کنند تا اثر مورد نظر را تجربه کنید. یکی دیگر از موارد جالب در میان اچیومنت‌ها به بازی Red Dead Redemption مربوط می‌شود، در جریان یکی از اچیومنت‌ها بازیکنان باید یک زن را دست و پا بسته روی ریل قطار قرار بدهند و شاهد مرگ او باشند!

ما در زومجی و چهل و سومین قسمت از برنامه لودینگ به‌سراغ عجیب‌ترین اچیومنت‌های بازی‌های ویدیویی رفته‌ایم؛ مواردی که هم شما را شگفت‌زده می‌کنند و هم اینکه شما را به‌فکر فرو می‌برند که چرا سازنده از این موارد استفاده کرده است. در ادامه می‌توانید تاپ فایو لودینگ 43 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. از طرفی برای مشاهده لودینگ 43 به‌صورت کامل می‌توانید به‌صفحه جدیدترین قسمت این برنامه مراجعه کنید.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

لودینگ، نام برنامه مخصوص بازی زومجی است که هر هفته در روز دوشنبه و ساعت ۹:۳۰ شب پخش می‌شود و روی جدیدترین و جالب‌ترین اخبار و اتفاقات دنیای گیم تمرکز دارد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده