پوشش زنده ویدیویی زومیت از کنفرانس معرفی گلکسی اس 10 سامسونگ [نسخه آفلاین رویداد اضافه شد]

چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
رویداد Unpacked سامسونگ چهارشنبه‌ی این هفته از راه می‌رسد و طی آن با خانواده‌ی پرچم‌دار موردانتظار گلکسی اس 10 آشنا خواهیم شد.
تبلیغات

انتظار می‌رود سامسونگ، یکی از تولیدکنندگان بزرگ گوشی‌های هوشمند در سراسر دنیا، پرچم‌دار جدیدش را با ویژگی‌هایی شاخص و درخورتوجه همراه کند تا مردم به خرید این محصول ترغیب شوند. با‌توجه‌به شایعه‌های منتشرشده تا به این لحظه، انتظار داریم سامسونگ چهار دستگاه تلفن‌همراه رونمایی کند. گلکسی اس ۱۰ (Galaxy S10) و گلکسی اس ۱۰ پلاس (+Galaxy S10) و گلکسی اس ۱۰ ای (Galaxy S10e) ازجمله دستگاه‌های مطرح مراسم آنپکد خواهند بود. درکنار این سه دستگاه، سامسونگ قرار است رده‌ای جدید در محصولات فناوری را رونمایی کند. گلکسی فولد (Galaxy Fold) نام احتمالی گوشی تاشوی جدید سامسونگ است.

گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰ با مجموعه‌ای از ویژگی‌های جذاب و جدید و احتمالا پیشرفت‌هایی درخورتوجه درزمینه‌ی عمر باتری و عملکرد کلی و کیفیت دوربین همراه خواهند شد. این محصولات ظرفیت این را خواهند داشت که عملکردی خارق‌العاده درزمینه‌ی فروش از خود برجای بگذارند. در آنپکد، دیدن گوشی‌هایی با نمایشگر حفره‌دار و حسگر اثرانگشت ادغام‌شده با آن ما را شگفت‌زده نخواهد کرد؛ بلکه اجرای آن‌ها در وضعیت کنونی برای علاقه‌مندان جذاب است. به‌نظر می‌رسد دوربین سه‌گانه سرانجام به پرچم‌داران سامسونگ نیز اضافه خواهد شد و این گوشی‌ها به‌دنبال بازپس‌گیری جایگاهشان در بخش عکاسی موبایل هستند. 

درکنار انتشار سریع اخبار، زومیت رویداد Unpacked را به دو صورت ویدئویی و متنی زنده نیز برای شما کاربران عزیز زومیت پوشش خواهد داد. درضمن، می‌توانید ازطریق صفحات زومیت در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و توییتر نیز از اتفاقات رویداد گلکسی اس ۱۰ آگاه باشید. در مطلب پیش رو، می‌توانید به هر دو صورت متنی و ویدئویی پوشش زنده‌ی زومیت از رویداد Unpacked امسال را دنبال کنید. پس از پایان رویداد، نسخه‌ی آفلاین اضافه خواهد شد.

به‌روزرسانی: نسخه آفلاین رویداد اضافه شد.

دیدگاه شما در‌این‌باره چیست؟ برای معرفی گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰ هیجان‌زده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات