// چهار شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۰

فریم نیوز ۵۶: از تازه‌ترین اخبار راجع به فیلم Breaking Bad تا پایان فیلم‌برداری Star Wars: Episode IX

«فریم نیوز ۵۶» به عادت همیشگی این برنامه، اخبار روز سینما و تلویزیون ایران و جهان را مرور می‌کند؛ از بالا رفتن احتمال ساخته نشدن «کلاه قرمزی ۹۸» تا نگاهی به برندگان جوایز Bafta 2019.

هفته‌ای که گذشت، با این که قطعا یکی از خلوت‌ترین هفته‌های خبری چندوقت اخیر در دنیای هنر هفتم به حساب می‌آمد، بازهم شایعه‌ها، اطلاعات رسمی و تاریخ اکران محصولات مهمی را تحویل‌مان داد. اعلام تاریخ اکران جدید بیست‌وپنجمین فیلم از مجموعه‌ی «جیمز باند» (James Bond)، پرده‌برداری از پروژه‌ی سینمایی بعدی ستاره‌ی فیلم Aquaman و بازیگر نقش تانوس در Avengers: Infinity War، معرفی داور جشنواره‌ی پویانمایی تهران که جایزه‌ی اسکار را در کارنامه‌ی افتخاراتش دارد و رد یکی از شایعه‌های مهم مطرح‌شده درباره‌ی دنباله‌ی Suicide Squad از سوی کمپانی برادران وارنر، تنها بخشی از خبرهای شنیدنی مورد اشاره را تشکیل می‌دادند. پس یک بار دیگر با زومجی همراه شوید، تا کنار یکدیگر ببینیم در چند روز گذشته، درون دنیای هنر هفتم چه گذشت. البته که در پایان کار، بازهم یک تریلر جذاب و تازه با زیرنویس فارسی اختصاصی تقدیم‌تان می‌شود.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

فصل چهارم برنامه‌ی هفتگی، ویدیویی و سینما/تلویزیون‌محور «فریم»، در قالب آیتم‌های ویدیویی «فریم باکس آفیس» روزهای سه‌شنبه ساعت ۲۱:۰۰ و «فریم نیوز» روزهای چهارشنبه ساعت ۲۱:۰۰ در سایت زومجی پخش می‌شود؛ برنامه‌هایی که امیدواریم هر سه‌شان، برای‌تان دوست‌داشتنی و رضایت‌بخش باشند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده