نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

اولین تیزر فصل سوم سریال The Handmaid’s Tale منتشر شد؛ نمایش کامل در سوپر باول

شبکه هولو سرانجام اولین تیزر فصل سوم سریال The Handmaid’s Tale را منتشر و اعلام کرد که نسخه کامل آن در مسابقه سوپر باول منتشر می‌شود.

در فصل سوم سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه) قرار است بار دیگر شاهد بازگشت جون با بازی الیزابت ماس باشیم که ادامه داستان مقاومت جون در برابر رژیم گیلیاد را دنبال خواهد کرد که او برای ادامه مبارزه خود باز خواهد گشت تا فرزند خود را نجات دهد. اتحاد شگفت‌انگیز، خیانت‌ها و سفر به قلب گیلیاد که باعث ترس و وحشت هرکسی می‌شود، تمام شخصیت‌ها را برای انجام مبارزه متقاعد خواهد کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر فصل سوم سریال سرگذشت ندیمه منتشر شده است. شبکه هولو (Hulu) با انتشار تیزری کوتاه از فصل سوم سریال The Handmaid’s Tale که زمانش حدود ۱۰ ثانیه است، اعلام کرد که نسخه کامل‌تر این تیزر که یک تبلیغ تلویزیونی است و زمانش حدود ۳۰ ثانیه خواهد بود، در طول مسابقه سوپر باول (Super Bowl) امسال در بامداد روز دوشنبه منتشر خواهد شد. در این تیزر کوتاه، شاهد حضور شخصیت جون در رژیم گیلیاد هستیم که ظاهر او به نسبت دو فصل اول کمی متفاوت‌تر شده است. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

الیزابت ماس، جوزف فاینز، ایوان استراهاوسکی، الکسیز بلدل، آن داود، مکس مینگلا، سمیرا وایلی، او.تی. فاگبنلی، مدلین بروئر، آماندا بروگل، اور کارادین، تاتیانا جونز و کریستن گوتاسکی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Handmaid's Tale حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ساخت این سریال بر عهده بروس میلر است و این سریال بر اساس رمان سرگذشت ندیمه، اثر مارگارت اتوود، نویسنده برجسته کانادایی، تولید و از شبکه هولو منتشر می‌شود. به‌تازگی حضور کریستوفر ملونی و الیزابت ریسر، برای بازی در نقش فرمانده وینسلو و خانم وینسلو در فصل سوم سریال The Handmaid's Tale تایید و اعلام شده است.

فصل سوم سریال The Handmaid's Tale قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ از شبکه هولو منتشر شود.


منبع Moviefone
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده