نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹

شایعه: بازی بتل رویال Titanfall با نام Apex Legends منتشر می‌شود؛ اطلاعاتی جدید از بازی فاش شد

اجرا روی موتور گرافیکی بهبودیافته‌ی Source، سرورهایی با ظرفیت حداکثر ۶۰ نفر و توانایی انتخاب کلاس از جمله اطلاعاتی هستند که از بازی بتل رویال Titanfall منتشر شده‌اند.

به‌تازگی خبرها و شایعات زیادی را پیرامون یک اثر بتل رویال از مجموعه‌ی Titanfall می‌شنویم. همین اواخر بود که برخی از استریمرهای معروف مثل Shroud و Dr. Disrespect اعلام کردند که در یک «رویداد محرمانه» در شهر لس آنجلس شرکت کرده‌اند و می‌دانند که قرار است در هفته‌ی جاری اثری بتل رویال که در جهان Titanfall جریان دارد منتشر شود. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، یکی از خبرنگاران حوزه‌ی گیم و ورزش‌های الکترونیک با نام راب برسلاو اطلاعاتی جدید از این بازی را منتشر کرده که سردبیر بلاگ کوتاکو هم آن‌ها را تایید کرده است.

با توجه به صحبت‌های برسلاو، بازی قرار است از سیستم کلاس‌بندی برای متعادل‌سازی روندش بهره ببرد. بازیکنان می‌توانند کاراکترشان را در کلاسی که دوست دارند طبقه‌بندی و قابلیت‌های ویژه‌اش را مشخص بکنند. بازی‌های تیمی، در تیم‌هایی با حداکثر ۳ نفر برگزار خواهند شد و سرورهای بازی برای حضور ۶۰ بازیکن ظرفیت دارند. این بازی هم مثل دو قسمت قبلی مجموعه‌ی «تایتان فال» روی موتور بهبودیافته‌ی Source کمپانی ولو بهینه شده و نکته‌ی جالب آن این است که در این قسمت از مجموعه‌ی تایتان‌فال، تایتان‌ها در بازی غایب خواهند بود.

برسلاو در ادامه به پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بازی اشاره و اعلام کرد که این بازی که به احتمال زیاد Apex Legends نام دارد، قرار است مسئله‌ی پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای و لوت‌باکس‌ها را مثل بازی Overwatch به کاربران عرضه بکند.

استودیو Respawn اخیرا از بازیکن‌های برتر دیگر بازی‌های سبک بتل رویال و استریمرهای برتر دعوت کرد تا Apex Legends را در لس آنجلس تجربه کنند؛ واکنش تست‌کنندگان بازی به Apex Legends تا امروز، واکنش‌هایی مثبت بوده و آن‌ها برای بازی هیجان زیادی دارند.

راب برسلاو اعلام کرده که این بازی در تاریخ ۴ فوریه یعنی دوشنبه‌ی هفته‌ی جاری (۱۵ بهمن)، به‌صورت کاملا رایگان راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی خواهد شد.

به‌محض انتشار اطلاعات و اخبار جدید از این بازی، در کانال و بلاگ زومجی آن‌ها را پوشش خواهیم داد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده