// شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۵

تیم For Glory قهرمان مسابقات ROG Arena CS:GO Tournament شد

مسابقات ROG Arena CS:GO Tournament با قهرمانی تیم For Glory در بازی Counter Strike: Global Offensive به پایان رسید.

مرحله اصلی مسابقات ROG Arena CS:GO Tournament بعد از دو روز رقابت در مجموعه ROG Arena، واقع در شهر تهران، به پایان رسید. رویداد با راه‌یابی هشت تیم برتر کشور به مرحله اصلی مسابقات پیگیری و با پایان هفته، تیم قهرمان ایران در بازی Counter Strike: Global Offensive مشخص شد. تیم For Glory با شکست دو تیم MakeThemCry و eXtreme اولین فینالیست رویداد بود و در سمت دیگر بازی فینال تیم Disabled قرار داشت که با عبور از سد دو تیم SHIELD و NBD راهی این مرحله شده بود. بازی فینال بعد از ظهر جمعه، ۱۲ بهمن پیگیری شد. دو تیم فینالیست بایستی در نقشه‌های Mirage ،Cache و Nuke با یکدیگر روبه‌رو می‌شدند. تیم For Glory با ثبت نتایج ۱۶:۵ و ۱۶:۱۰ در نقشه‌های Mirage و Cache، عنوان قهرمان ایران را در بازی CSGO از آن خود کرد.

ROG Arena

لیست بازیکنان تیم For Glory:

  • حامد "online" رضایی
  • امیرعطا "x1ron" بافنده
  • مسعود "mRmN" نصیری
  • آرش "RaSHNeSS" سروش
  • مهراب "h0ffmang0d" حسن‌بیگی

امیرعطا "x1ron" بافنده، در مجموع ۲ بازی فینال ۵۴ فرگ به‌دست آورد و با ثبت عدد ۱.۷۲ به عنوان Rating خود در مقابل تیم Disabled به عنوان باارزش‌ترین بازیکن بازی (MVP) معرفی شد. لازم به ذکر است که بافنده یکی از بازیکنان اعزامی کشورمان به مسابقات WESG 2017 Asia-Pacific Regional Finals و IESF World Championship 2018 در سال‌های اخیر بوده است.

مقامتیمجایزه
اولFor Glory۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
دومDisabled۵۰۰ هزار تومان به همراه ۵ عدد موس
سوم-چهارمeXtreme-
سوم-چهارمNBD-
پنجم-هشتمMakeThemCry-
پنجم-هشتمSHIELD-
پنجم-هشتمimpreium-
پنجم-هشتمROG Arena-

لازم به ذکر است که تمامی مراحل مسابقات با نظارت انجمن بازی ها و ورزش های الکترونیک کشور پیگیری شد و به پایان رسید. بازی‌های مرحله اصلی مسابقات ROG Arena CS:GO Tournament به صورت زنده روی پلتفرم توییچ استریم شد که با حمایت خوبی همراه بود و بازدید قابل توجهی داشت. نکته مهم دیگر آنکه این رویداد توسط سایت HLTV پوشش داده شد و در نهایت به عنوان یکی از مسابقات مهم کشور ایران در بازی کانتر استرایک آرشیو شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده