// شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۸

انتشار بازی مترو بعدی برای کامپیوتر به میزان فروش Metro Exodus در این پلتفرم بستگی دارد

یکی از اعضای استودیو 4A Games اعلام کرده است که اگر بازی Metro Exodus روی کامپیوتر فروش خوبی را تجربه نکند، نسخه آینده این مجموعه برای پی سی عرضه نمی‌شود.

در ابتدا استودیو دیپ سیلور (Deep Silver) در نزدیکی دو هفته مانده به عرضه‌ی بازی Metro Exodus اعلام کرد که نسخه‌ی دیجیتالی این بازی روی کامپیوتر تنها از طریق فروشگاه اپیک گیمز به‌فروش می‌رسد. در ادامه بحث‌های مختلفی پیش آمد و عده‌ای از کاربران اعلام کردند که بازی را به‌صورت غیرقانونی (کرک شده) تجربه خواهند کرد و حاضر نیستند Metro Exodus را از طریق فروشگاه اپیک گیمز خریداری کنند. در ادامه یکی از توسعه‌دهند‌گان استودیو 4A Games با نام کاربری Scynet در انجمن سایت Gameru اعلام کرد که کاربران حقیقی بازی، آن را به‌صورت اورجینال تجربه خواهند کرد و آن دسته از افرادی که به‌دنبال تجربه‌ی غیرقانونی بازی هستند، بدون این اتفاق هم Metro Exodus را غیرقانونی تجربه می‌کر‌دند.

حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، Scynet به‌تازگی اعلام کرده است که اگر کاربران پی سی این بازی را تحریم کنند و Metro Exodus نتواند فروش خوبی را روی PC تجربه کند، نسخه آینده سری بازی مترو (اگر نسخه‌ای وجود داشته باشد) برای کامپیوتر عرضه نخواهند شد. حال سوال اصلی این است که چه مقدار فروش، مورد تایید سازنده است تا نسخه‌ی بعدی روی پی سی هم عرضه شود؟ قطعا این صحبت‌های یکی از توسعه‌دهندگان استودیو 4A Games است و نظر کل اعضای استودیو نیست. از طرفی همیشه تصمیم نهایی را ناشر می‌گیرد، اما این گفته نشان می‌دهد که تعدادی از توسعه‌دهندگان استودیو 4A Games نگران اتفاق‌هایی هستند که اخیرا رخ داده است.

با تمام این تفاسیر نظر شما کاربران زومجی چیست؟ با وجود انحصاری شدن نسخه کامپیوتر برای اپیک گیمز (انحصاری زمانی یا دائم) آیا این بازی می‌تواند فروش خوبی را روی کامپیوتر تجربه کند؟


منبع Dsogaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده