نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸

پوستر فیلم ترسناک Scary Stories to Tell in the Dark منتشر شد

گیرمو دل تورو اولین پوستر از فیلم ترسناک و مورد انتظار Scary Stories to Tell in the Dark کمپانی لاینزگیت را در اکانت توییتر خود به اشتراک گذاشت.

فیلم ترسناک Scary Stories to Tell in the Dark براساس یک مجموعه کتاب در دست ساخت است که در طول دهه ۸۰ میلادی منتشر شده بودند. این فیلم قرار است داستان گروهی از نوجوانان را دنبال کند که باید راز مرگ‌های ناگهانی و دلخراشی را که در گوشه‌وکنار شهر کوچک آن‌ها رخ می‌دهد حل کنند. آندره اوردال که پیش از این سابقه کارگردانی فیلم The Autopsy of Jane Doe (کالبدشکافی جین دو) و فیلم Trollhunter (شکارچی ترول) را در کارنامه داشته، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و دنیل و کوین هیگمن نیز به گیرمو دل تورو در نوشتن فیلمنامه فیلم Scary Stories to Tell in the Dark کمک کرده‌اند. حال اولین پوستر این فیلم ترسناک را گیرمو دل تورو در اکانت توییتر خود با طرفداران به اشتراک گذاشته است که این پوستر را در پایین مشاهده می‌کنید:

Scary Stories to Tell in the Dark

مجموعه داستان Scary Stories to Tell in the Dark را الوین شوارتز به رشتهٔ تحریر درآورد و در سال ۱۹۸۴ منتشر کرد و این مجموعه داستان تا به امروز فروشی ۷ میلیون نسخه‌ای داشته است.

مجموعه داستان Scary Stories to Tell in the Dark را الوین شوارتز به رشتهٔ تحریر درآورد و در سال ۱۹۸۴ منتشر کرد و این مجموعه داستان تا به امروز فروشی ۷ میلیون نسخه‌ای داشته است

همچنین چندی پیش اعلام شد گیرمو دل تورو، کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس مکزیکی، تهیه‌کنندگی نسخهٔ آمریکایی فیلم ترسناک Terrified (وحشت‌‌زده) را که محصول سینمای آرژانتین است بر عهده خواهد داشت. طبق گزارش سایت دِدلاین، این کارگردان برندهٔ جایزهٔ اسکار تهیه‌کنندگی فیلم جدید کمپانی فاکس سرچ‌لایت (Fox Searchlight) را انجام خواهد داد و این سایت این خبر را به‌صورت رسمی تأیید کرده است. نام نسخهٔ اصلی فیلم، Aterrados بود که در سال ۲۰۱۷ اکران شد. اوایل سال جاری بود که کمپانی فاکس سرچلایت که زیر مجموعه کمپانی فاکس قرن بیستم است، از امضای یک قرارداد همکاری بلند مدت با گیرمو دل تورو، کارگردان‌ فیلم‌هایی چون فیلم The Shape of Water (شکل آب)، فیلم Hellboy (پسر جهنمی) و فیلم Crimson Peak‌ (قله‌ای به رنگ خون)، برای ساخت و انتشار فیلم خبر داد. این قرارداد شامل فیلم‌های لایو اکشنی که دل تورو به‌عنوان نویسنده، تهیه‌کننده یا کارگردان حضور دارد، خواهد شد. علاوه بر این، فاکس سرچلایت در حال ایجاد یک بخش جدید است تا به خانه‌ای برای پروژه‌هایی در سبک ترسناک، علمی‌-تخیلی و فانتزی تبدیل شود. این موضوع شامل فیلم‌هایی که دل تورو قرار است تولید و منتشر کند هم می‌شود. فاکس سرچلایت قرار است وظیفه ساخت، تأمین مالی پروژه، بازاریابی و همچنین انتشار این فیلم‌ها را بر عهده داشته باشد. فیلم Antlers اولین فیلم این بخش جدید خواهد بود که داستان یک معلم مدرسه ابتدایی را روایت می‌کند که درگیر مشکلات یک دانش آموز در کلاسش می‌شود.

در مورد فیلم Scary Stories to Tell in the Dark باید بگوییم که در این فیلم بازیگرانی چون زوئی کولتی، مایکل گارزا، گبریل راش، آستین آبرامز، دین نوریس، گیل بیلاز، لورین توسان، خاویر بوتت، آستین زجور و ناتالی گنجورن حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کمپانی Entertainment One وظیفه انتشار این فیلم در کشورهایی چون کانادا، آلمان، بریتانیا، استرالیا، نیوزیلند، اسپانیا، بنلوکس، اتریش و سوئیس را بر عهده دارد و کمپانی لاینزگیت (Lionsgate) و CBS فیلمز نیز این فیلم را در کشور آمریکا نمایش خواهند داد. کمپانی لاینزگیت اعلام کرد که این فیلم ترسناک در تاریخ ۹ آگوست ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ماه ۱۳۹۸) اکران خواهد شد و گیرمو دل تورو که پیش از این برای ساخت فیلم The Shape of Water جایزهٔ اسکار بهترین فیلم سال ۲۰۱۷ و بهترین کارگردانی را دریافت کرده بود، به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده