نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴

فصل سوم Stranger Things داستانی غنی‌تر و خشن‌تر خواهد داشت

طبق گفته‌های نوآ اشنپ، بازیگر دو فصل ابتدایی سریال موفق Stranger Things، فصل سوم این سریال دارای داستانی غنی‌تر و صحنه‌هایی خشن‌تر است.

زمان زیادی تا انتشار اولین تریلر فصل سوم سریال محبوب Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) باقی نمانده است و طرفداران به‌زودی با تِم کلی این فصل آشنا خواهند شد. حدود یک ماه پیش سرویس استریم نتفلیکس یک تیزر کوتاه و جدید از فصل سوم سریال Stranger Things منتشر کرد. این تیزر با نمایش بخش‌هایی از برنامه Dick Clark's New Year's Rockin' Eve سال ۱۹۸۵ آغاز می‌شود که ظاهراً توسط یک شخص در حال هک است که در آن شاهد جمله زمانی که آبی و زرد در غرب یکدیگر را دیدار می‌کنند،‌ هستیم. در ادامه لحظه سال نو نمایش داده می‌شود که همه چیز در حال وارونه شدن است، مایک اسم الون را صدا می‌کند و سال جدید میلادی آغاز می‌شود.

نوآ اشنپ، بازیگر نقش شخصیت ویل بایزر در دو فصل ابتدایی سریال موفق Stranger Things، به‌تازگی مصاحبه‌ای راجع به تِم کلی داستان فصل سوم این سریال داشته است و در این مصاحبه خبر از کلی اتفاقات جدید و ترسناک داده است که قرار است بر سر شهر هاوکینز بیاید. صحبت‌های نوآ اشنپ با MTV News را در این رابطه با هم می‌خوانیم:

خطری وحشتناک شهر را تهدید می‌کند؛ اوضاع بهم می‌ریزد. احساس می‌کنم هر فصل اوضاع شهر هاوکینز بیشتر بهم می‌ریزد و خطرات روز به روز بیشتر می‌شوند.

Noah Schnapp

وی در رابطه با نقش خود و جدا نشدن بازیگران اصلی دو فصل ابتدایی نیز چنین توضیح داد:

من هنوز در مجموعهٔ Stranger Things حضور دارم و بینندگان هم از شخصیت من خوششان می‌آید. به هر حال کسی در این مجموعه فرصت استراحت ندارد و اوضاع همیشه به همین صورت بوده است؛ پس نمی‌توانم بگویم چون نقشم را دارم، می‌توانم با خیال راحت پاهایم را روی هم بندازم و لب ساحل استراحت کنم. من و دیگر بازیگران باید دائم مشغول کار باشیم؛ در غیر این صورت بینندگان دیگر علاقه‌ای به این مجموعه نخواهند داشت و تماشایش نخواهند کرد.

فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال Stranger Things تقریباً ۳ ماه پیش به پایان رسید و فصل سوم این سریال وارد مراحل پس از تولید شده است. این فصل هشت قست با عنوان‌های اپیزود Suzie, Do You Copy، اپیزود The Mall Rats، اپیزود The Case of the Missing Lifeguard، اپیزود The Sauna Test، اپیزود The Source، اپیزود The Birthday، اپیزود The Bite و اپیزود The Battle of Starcourt خواهد داشت و برای پخش در تاریخ ۴ جولای ۲۰۱۹ (۱۳ تیر ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

خطری وحشتناک شهر را تهدید می‌کند و اوضاع بهم می‌ریزد. احساس می‌کنم هر فصل اوضاع شهر هاوکینز بیشتر بهم می‌ریزد و خطرات روز به روز بیشتر می‌شوند

اتفاقات فصل سوم سریال Stranger Things در تابستان سال ۱۹۸۵ جریان دارد که شخصیت مایند فلایر (Mind Flayer) ملقب به شدو مانستر (Shadow Monster) در فصل سوم این سریال باز خواهد گشت. ملی بابی براون در نقش الون، دیوید هاربر در نقش کلانتر جیم هاپر، فین ولفهارد در نقش مایکل ویلر، گیتن ماتارازو در نقش داستین هندرسون، کلب مک لاگلین در نقش لوکاس سینکلر، نوآ اشنپ در نقش ویل بایرز، وینونا رایدر در نقش جویس بایرز، چارلی هیتون در نقش جاناتان بایرز، ناتالیا دایر در نقش نانسی ویلر، جو کری در نقش استیو هرینگتون، سدی سینک در نقش مکس میفیلد، دیکر مونتگمری در نقش بیلی هارگرو، کارا بوینو در نقش کارن ویلر، پل رایزر در نقش سم اوونز، پرایا فرگوسن در نقش اریکا، مایا هاوک در نقش رابین، فرانچسکا رآله در نقش هدر، کری الویس در نقش شهردار کلاین و جک بیوزی در نقش بروس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده