نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

وارنر پیشنهاد کارگردانی فیلم سوپرمن را به جیمز گان داده بود

پیش از پیشنهاد کارگردانی فیلم The Suicide Squad، برادران وارنر به جیمز گان پیشنهاد کارگردانی فیلم سوپرمن را داده بود.

هفته گذشته کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) قرار است در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) اکران شود و همچنین مذاکرات با جیمز گان، کارگردان دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، برای کارگردانی این فیلم آغاز شده است. گان پیش از این وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) را قبول کرده بود که در این قسمت قرار است بیشتر بازیگران و شخصیت‌های فیلم تغییر کنند و در واقع یک فیلم تقریبا ریبوت شده را شاهد خواهیم بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون اعلام شده که گان ممکن بود کارگردانی پروژه دیگری از دنیای دی سی (DC) را قبول کند. تابستان امسال بود که پس از انتشار دوباره توییت‌های قدیمی جیمز گان، والت دیزنی تصمیم گرفت که او را از سمت کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) اخراج کند و همین موضوع تبدیل به فرصتی برای کمپانی برادران وارنر شد.

man of steel

طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، برادران وارنر پیش از اینکه به گان پیشنهاد نوشتن فیلمنامه و در ادامه کارگردانی فیلم The Suicide Squad را بدهد، پیشنهاد ساخت فیلمی براساس شخصیت سوپرمن را داده بود که قابل پیش بینی است این فیلم یک دنباله برای فیلم Man of Steel (مرد پولادین) باشد. همچنین گان ممکن بود در ساخت انیمیشن DC Super Pets (دی‌سی سوپر پتز) نیز نقش داشته باشد که به‌تازگی ساخت و تاریخ اکران این انیمیشن سینمایی تایید و اعلام شده است. انیمیشن DC Super Pets برای اکران در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه ریزی شده است. با این حال، گان قرار نیست بخشی از این پروژه باشد.

این خبر نشان می‌دهد که برادران وارنر پروژه‌های زیادی را به گان برای ساخت پیشنهاد داده بود که در نهایت گان وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Suicide Squad را قبول کرد و مذاکرات با او برای کارگردانی این فیلم نیز ادامه دارد. با اینکه پیشنهاد کارگردانی فیلم Man of Steel 2 (مرد پولادین ۲) به گان خیلی زود از روی میز برداشته شد، اما گان به شخصیت‌های سیاره کریپتون مثل کریپتو ملقب به سوپرداگ نیز ابراز علاقه کرده است و با توجه به اینکه او راکت راکون را به شخصیتی محبوب در دنیای سینمایی مارول تبدیل کرده، این علاقه‌مندی منطقی به نظر می‌رسد و شاید شاهد حضور این شخصیت در فیلم The Suicide Squad باشیم. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده