// شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

کاراکتر Kronika در Mortal Kombat 11 قابل بازی نخواهد بود

آرتیست استودیو ندررلم در مصاحبه‌ی اخیر خود با شعبه برزیل IGN اعلام کرده است که کرونیکا در Mortal Kombat 11 قابل بازی نخواهد بود.

در جریان رویداد رونمایی کامل از بازی Mortal Kombat 11 و ویدیو داستانی این بازی، شاهد کاراکتر کرونیکا بودیم که به‌عنوان آنتاگونیست بازی به کاربران معرفی شد. در واقع کرونیکا Keeper of Time است که با اسم مستعار Architect of the Destiny of the Universe شناخته می‌شود. او با دیدن ریدن و برهم زدن تعادل میان خیر و شر، سعی دارد تا جدول زمانی دنیای مورتال کامبت را بازنویسی کند.

از این رو برای عده‌ای از کاربران سوال پیش آمده بود که با وجود ویژگی کنترل زمان، نوع مبارزات کرونیکا چگونه خواهد بود و به چه شکل روی گیم‌پلی کلی بازی تاثیر گذار است. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، اخیرا آرتیست استودیو ندررلم (Netherrealm Studios)، سازنده بازی مورتال کامبت، با شعبه برزیلی IGN مصاحبه‌ای داشته است. در جریان این مصاحبه وی اعلام کرده است که کاراکتر کرونیکا در مورتال کامبت 11 قابل بازی نخواهد بود و تنها در بخش داستانی شاهد حضورش هستیم.

با این حال استودیو ندررلم به‌صورت رسمی این مورد را تایید نکرده است. بازی مبارزه‌ ای Mortal Kombat 11 در تاریخ سه اردیبهشت ماه (۲۳ آوریل) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. همچنین چندی پیش مشخص شد که کاراکتر Kano در بازی Mortal Kombat 11 حضور خواهد داشت که شاهد ظاهر جدید وی هستیم.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده