// شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۷

شایعه: به زودی بازی بتل رویال Titanfall معرفی و منتشر می‌شود

به‌تازگی یکی از کاربران یوتیوب مدعی شده است که الکترونیک آرتز در روز دوشنبه به‌صورت رسمی نسخه بتل رویال بازی Titanfall را رسما معرفی و عرضه خواهد کرد.

Titanfall را می‌توان یکی از مجموعه بازی‌های محبوب در میان هواداران بازی‌های تیراندازی اول شخص دانست. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران یوتیوب با نام TheQuartering در جدیدترین ویدیو خود مدعی شده است که الکترونیک آرتز یک نسخه رایگان از Titanfall را برای هواداران در نظر گرفته است.

در واقع این نسخه‌ی رایگان (Free-2-Play)، یک بازی بتل رویال خواهد بود که طبق گفته این یوتیوبر به زودی معرفی می‌شود. به‌طور دقیق‌تر نام بازی بتل رویال تایتان فال از زبان استریمرها و تولید کننده‌های محتوا از جمله Shroud و Dr. Disrespect شنیده خواهد شد. در ادامه و روز دوشنبه، الکترونیک آرتز به‌صورت رسمی این بازی را معرفی خواهد کرد و در همان روز هم در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. در ادامه این یوتیوبر اعلام کرده است که بازی مورد نظر عناصر مختلفی از بازی‌های Call of Duty: Blackc Ops 4 و Rainbow Six Siege الهام گرفته و با این که در جهان تایتانفال دنبال می‌شود، اما حس متفاوتی نسبت به دو نسخه منتشر شده خواهد داشت.

بازیکنان در تیم‌های سه‌نفره قرار خواهند گرفت و با تلاش هم باید سعی کنند تا آخرین لحظه زنده بمانند. ظاهرا اطلاعاتی از نقشه‌ها و سایر ویژگی‌های بازی در دسترس نیست، اما به‌نظر می‌رسد بازیکنان می‌توانند کلاس‌های مختلفی را انتخاب کنند. همچنین پرداخت‌های درون برنامه‌ای هم برای آیتم‌های تزئینی بازی در نظر گرفته شده است. نظر شما کاربران زومجی چیست؟


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده