نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۷

بازی Tomb Raider: Definitive Edition به سرویس Xbox Game Pass اضافه شد

مشترکان سرویس Xbox Game Pass از حالا به بعد می‌توانند بازی Tomb Raider: Definitive Edition را به‌صورت کاملا رایگان، دریافت و تجربه کنند.

با اضافه شدن بازی‌های جدید به سرویس Xbox Game Pass، کیفیت محتوای این سرویس و هوادارانش روز به روز درحال افزایش است. در جریان آخرین اخبار بازی مشخص شد که بازی پرطرفدار و تحسین‌شده‌ی Tomb Raider: Definitive Edition هم به این سرویس راه‌ پیدا کرده و مشترکان سرویس مذکور می‌توانند این بازی را به‌صورت کاملا رایگان روی ایکس باکس وان خود دریافت و تجربه کنند.

بازی Tomb Raider: Definitive Edition جلوه‌های بصری و گرافیکی بازی Tomb Raider که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد را با کیفیت بهتری به بازیکنان عرضه می‌کند. اثری که بازیکنانش را با یک لارا کرافت جوان و بی‌تجربه آشنا و مراحل تبدیل شدنش به یک شکارچی دلیر را برای‌شان روایت می‌کند. این بازی اولین نسخه از یک سه‌گانه بود که با عرضه‌ی بازی Rise of The Tomb Raider ادامه پیدا کرد و با نسخه‌ی Shadow of The Tomb Raider پایان یافت. این را هم باید بگویم که بازی Tomb Raider: Definitive Edition پکیجی کامل از تمامی بسته‌های الحاقی بازی Tomb Raider خواهد بود.

اگر از مشترکان سرویس ایکس باکس گیم پس مایکروسافت هستید از همین حالا می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان، بازی Tomb Raider: Definitive Edition را برای ایکس باکس وان دانلود و بازی کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده