نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۳

بازی موبایل Modern Combat: Blackout برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

نسخه‌ای بهبود یافته از بازی موبایل Modern Combat: Blackout در تاریخی نامشخص به‌صورت دیجیتالی راهی نینتندو سوییچ خواهد شد.

در جریان آخرین اخبار بازی، کمپانی گیم‌لافت که وظیفه‌ی ساخت بازی Modern Combat: Blackout برای گوشی‌های موبایل را برعهده داشت، خبر از انتشار نسخه‌ی بهبودیافته‌ی این بازی برای نینتندو سوییچ داد. ناشر بازی اعلام کرده که پورت نینتندو سوییچ این بازی «به‌‌زودی» در ژاپن و با قیمت ۲ هزار و ۴۰۰ ین عرضه خواهد شد.

در Modern Combat: Blackout می‌توانید سرباز مورد نظر خودتان را در ۹ کلاس متنوع طبقه‌بندی و بازی را شروع کنید. کلاس‌های Assault، Heavy، Recon، Sniper، Support، Bounty Hunter، Sapper، X1-Morph و Kommander راه‌های متنوعی را پیش‌روی شما قرار می‌دهند تا بازی را هرطور که دل‌تان می‌خواهد پیش ببرید. این بازی را می‌توانید هم به شکل تک‌نفره و هم به شکل چندنفره تجربه کنید؛ بخش تک‌نفره‌ی آن در جذابیت و کشش مخاطب، از حالت چندنفره‌اش چیزی کم ندارد و شما را در شهرهایی مثل توکیو و ونیز با چالش‌هایی جذاب و هیجان‌انگیزی روبه‌رو می‌کند. گرافیک چشم‌نواز و موسیقی جذاب از دیگر مشخصه‌های این بازی هستند.

در حال حاضر می‌توانید بازی تیراندازی Modern Combat: Blackout را روی پلتفرم‌های اندروید و iOS تجربه کنید. نسخه‌ی بهبودیافته‌ی این بازی در تاریخی نامشخص، به‌صورت دیجیتالی راهی نینتندو سوییچ خواهد شد.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده