نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Kaiju Rush؛ هجوم کایجوها

در بازی Kaiju Rush در نقش یک کایجوی کوچک قرار می‌گیریم و باید شروع به نابودی شهر کنیم. با معرفی بازی Kaiju Rush همراه زومجی باشید.

در این قسمت از معرفی بازی موبایل، سراغ بازی Kaiju Rush ساخته‌ی استودیو Lucky Kat رفته‌ایم. بازی‌های سبک رانینگ که در آن‌ها باید یک مسیر بی‌پایان را بدویم، از بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌ی موبایل هستند که مدت‌ها است آثار مختلف و شاخصی برای‌شان منتشر شده، بازیکنان را اسیر خود کرده و به اندازه‌ای جذاب هست که در مترو، اتوبوس یا تاکسی حداقل یک نفر را مشغول خود کرده باشد. بازی اندروید و آیفون Kaiju Rush هم از همین مدل آثار است. کایجو راش داستان خاصی ندارد و صرفا باید اینقدر بپر بپر کنید و خرابی به‌بار بیاورید تا متوقف شوید. هرچقدر که بیشتر به حرکت ادامه دهید و مسافت بیشتری را در عین خرابی به‌بار آوردن طی کنید، امتیاز بیشتری به‌دست می‌آورید و رکورد بهتری را ثبت می‌کنید.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

بازی پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای آن‌چنانی ندارد و می‌تواند ساعت‌ها شما را بی‌دردسر سرگرم کند

روند بازی بدین صورت است که در ابتدای هر دست شما باید کایجوی خود را به هوا پرتاب کنید. یک شمارنده‌ در ابتدای هر دست از بازی، روی صفحه نقش می‌بندد و شما باید با توجه به موقعیتی که شمارنده‌ی مذکور قرار دارد، صفحه را لمس و با نیرویی که تعیین کرده‌اید کایجوی خود را به هوا پرتاب کنید. حالا که کایجوی شما در حال پرواز است، این شما هستید که باید با ضربه زدن به تصویر، او را به زمین بکوبید، کلی خراب‌کاری کنید و امتیاز بگیرید؛ در این بازی، امتیاز شما یک‌مشت سکه است. در طول مسیر شما، مواردی ویژه وجود دارد که گیم‌پلی بازی را عمیق می‌کنند؛ به‌عنوان مثال شما می‌توانید با فرود روی یک پلتفرم پرتاب‌کننده، انرژی کایجوی خود را بیشتر و به‌طبع مسافت بیشتری را طی کنید.

با امتیازاتی که شما در طول بازی به‌دست می‌آورید کارهای مختلفی می‌توانید انجام بدهید. قدرت، سرعت، میزان سکه‌ای که جمع می‌کنید و تعداد جوایزی که در حالت آفلاین به‌دست می‌آورید را می‌توانید با سکه‌هایی که دریافت می‌کنید، ارتقاء دهید. هرچه خرابی بیشتری به‌بار بیاورید و مسافت بیشتری را طی کنید، سطح‌تان بالاتر می‌رود و می‌توانید مراحل بیشتری را آزاد کنید. بازی تا ۷۷ مرحله‌ی مختلف را به‌طور کاملا رایگان در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

در طول بازی با پیشرفت کردن و Level Up شدن، کایجوهای مختلفی را آزاد خواهید کرد که ظاهر متنوعشان بازی را جذاب نشان می‌دهد. در بازی اما یک‌سری الماس وجود دارد که بسته‌ی اولیه‌ی آن‌ها رایگان است، اما اگر می‌خواهید الماس بیشتری به‌دست بیاورید باید دست به دامن پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای شوید. با پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای می‌توانید مواردی مثل کایجوها و الماس‌های مختلف را آزاد و بازی را تجربه کنید. نکته‌ی شاید آزاردهنده‌ای که درمورد پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بازی وجود دارد این است که حتی برای ندیدن تبلیغات‌هایی که بعد از هر دست از بازی پخش می‌شوند هم باید مبلغی را پرداخت کنید که خب این می‌تواند سبب رنجش برخی از بازیکنان شود و یک نکته‌ی منفی است.

در کل، بازی آیفون و اندروید Kaiju Rush یک اثر در سبک رانینگ با گرافیک زیبا و گیم‌پلی جذاب و به‌نسبت عمیق است که به‌خوبی می‌تواند شما را زمان‌هایی که در مترو، اتوبوس، تاکسی یا مواردی از این دست هستید و حوصله‌تان سر رفته، سرگرم کند.

دانلود بازی Kaiju Rush


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده