// سه شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

انتشار بازی Nioh برای ایکس باکس وان به ابراز علاقه طرفداران بستگی دارد

کوئی تکمو، ناشر بازی Nioh، اعلام کرد که پورت شدن این بازی برای ایکس باکس وان به نظر طرفداران بستگی دارد.

بازی Nioh از استودیو تیم نینجا، اولین بار در سال ۲۰۰۴ معرفی شد و روند ساخت آن به دلیل بروز مشکلات و مسائل مختلف تقریبا ۱۳ سال طول کشید. با این حال این اثر هنگام عرضه توانست نظر مثبت گیمر‌ها و منتقدین را جلب کند. این بازی هم‌اکنون برای پی سی و پلی استیشن 4 در دسترس است اما تا به الان خبری از پورت شدن این اثر برای ایکس باکس وان منتشر نشده بود. کوئی تکمو (Koei Tecmo)، ناشر ژاپنی بازی Nioh اخیرا در جواب به یکی از هواداران که در توییتی از این کمپانی سوال کرده که آیا ممکن است بازی Nioh برای پلتفرم ایکس باکس وان پورت شود، جواب داد:

هرچیزی ممکن است اتفاق بیفتد! شما فقط باید به ما نشان دهید که این موضوع را می‌خواهید.

البته با وجود این که این پاسخ بسیار گنگ است ولی در هر صورت می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران بازی Nioh باشد. این درخواست معمولا در بین سازندگان بازی و ناشران زیاد دیده شده است. اگر طرفداران بتوانند نشان دهند که برای بازی مورد نظر، تقاضای بالایی وجود دارد و همچنین توانایی پرداخت هزینه‌های پورت را دارند، به طور معمول سازندگان مایل هستند که ساخت بازی‌ مورد نظر را در برنامه‌های کاری خود قرار دهند. ما درخواست مشابهی را اخیرا از استودیو کپکام راجع به بازسازی رزیدنت ایول 3 نیز دیده‌ایم.

یکی از راه‌هایی که می‌توانید صدای خود را به گوش سازندگان بازی برسانید، راه اندازی و عضویت در کمپین‌های حمایتی مردمی در شبکه‌های اجتماعی است. بازی‌های Xenoblade Chronicles ،The Last Story و Pandora’s Tower توانستند به همین طریق پورت شوند.

بازی Nioh که با الهام از آثاری چون Dark Souls ساخته شده است، نمره خیلی خوب ۸.۵ را در بررسی زومجی دریافت کرد. همچنین در کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2018، بازی Nioh 2 با انتشار تیزری کوتاه معرفی شد و گفته شده است که در اوایل ۲۰۱۹ اطلاعات بیشتری از بازی Nioh 2 منتشر خواهد شد. بازی Nioh هم‌اکنون روی پی سی و پلی استیشن 4 در دسترس است ولی هنوز خبری راجع به تاریخ انتشار بازی Nioh 2 منتشر نشده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده