نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۴۳: از نگاهی به پدیده ای به نام Apex Legends تا عجیب ترین اچیومنت ها در دنیای بازی ها

در چهل و سومین قسمت از لودینگ، از پدیده این روزهای دنیای بازی یعنی Apex Legends می‌گوییم و عجیب‌ترین اچیومنت‌های تاریخ را فهرست می‌کنیم.

در بازه‌ای که بازی‌های مورد انتظار امسال مانند Crackdown 3 و Jump Force عملکرد ضعیفی داشتند، با یک پدیده جدید به نام Apex Legends روبه‌رو شده‌ایم. بازی بتل رویال رایگان جدید ریسپاون که الکترونیک آرتز وظیفه انتشار آن را بر عهده داشته است، از زمان عرضه‌اش تابه‌حال موفق شده بسیاری از رکوردها را جابجا کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم بخشی از لودینگ ۴۳ را به این بازی اختصاص دهیم و همچنین با علی فخار، مدیر روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تماس گرفتیم و اطلاعاتی را در رابطه با مشکلات کاربران ایرانی در اتصال به سرورهای بازی به دست آوردیم.

در ادامه لودینگ،‌ بخشی را به خوره‌های تروفی و اچیومنت‌ها اختصاص داده‌ایم و از عجیب‌ترین اچیومنت‌هایی که تابه‌حال در بازی‌های ویدیویی قرار داده شده‌اند، صحبت کرده‌ایم. مانند همیشه در دماسنج به افراد مختلف گیر دادیم. در تازه‌ها با میثم همراه شدیم تا ببینیم به غیر از Anthem، چه بازی‌های دیگری قرار است که در هفت روز آتی منتشر شوند. در فرمت جدید از زومجی بپرسید نیز به یکی از سوالات مهم در زمینه بازی‌ پاسخ داده‌ایم. شما را به تماشای لودینگ چهل و سه دعوت می‌کنیم:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده