نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰

بازی کشاورزی Stardew Valley به زودی برای اندروید منتشر می شود

بازی Stardew Valley در تاریخی نامشخص راهی پلتفرم‌های اندروید خواهد شد و از همین الان در فروشگاه‌های محصولات اندروید، با قیمت ۷.۹۹ دلار قابل پیش‌خرید است.

حدودا چند ماه پیش بود که استودیو ConcernedApe، سازنده‌ی بازی Stardew Valley، عرضه‌ی این اثر به‌شدت محبوب و تحسین‌شده برای پلتفرم‌های iOS را تایید کرد. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، این استودیو عرضه‌ی این بازی کشاورزی را برای پلتفرم‌های اندروید تایید کرده است و پس از انتشارش تمامی دارندگان گوشی‌های هوشمند می‌توانند طعم لذیذ تجربه‌ این بازی را بچشند. نسخه‌ی iOS بازی تاکنون عملکرد قابل قبولی را ثبت کرده است و با بروزرسانی‌هایی که تا امروز برایش منتشر شده، هم از نظر کاربردی و  هممحتوایی توانسته نظر بازیکنانش را جلب کند.

هنوز تاریخ انتشار نسخه‌ی اندروید بازی Stardew Valley مشخص نشده است؛ به طوری که سازندگان در حال حاضر به بیان جمله‌ «بازی در راه اندروید است» بسنده کرده‌اند و اطلاعات تکمیلی احتمالا در روزهای آینده منتشر شود. با این وجود، بازی در فروشگاه‌های محصولات اندروید مثل گوگل‌پلی با قیمت ۷.۹۹ دلار قابل پیش‌ خرید کردن است. بازی در روز عرضه‌اش برای سیستم‌ عامل اندروید، به نسخه‌ی 1.3 آپدیت می‌شود و  از بخش چندنفره بی‌بهره خواهد بود. همانند نسخه‌ iOS، شما می‌توانید فایل‌های ذخیره‌تان روی پی سی را به نسخه‌ی اندروید بازی Stardew Valley منتقل کنید و روی آن به بازی‌ خود ادامه دهید.

بازی Stardew Valley درحال حاضر برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی، نینتندو سوییچ و سیستم‌عامل‌های iOS منتشر شده است و در تاریخی نامعلوم راهی پلتفرم‌های اندروید خواهد شد. هم‌ اکنون می‌توانید این بازی را با قیمت ۷.۹۹ دلار برای اندروید پیش‌خرید کنید.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده