نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۷

بازی Fire Emblem: Three Houses تا مرداد ۹۸ تاخیر خورد

با توجه به اطلاعاتی که سازنده‌ی بازی منتشر کرده، بازی Fire Emblem: Three Houses به‌جای انتشار در بهار ۲۰۱۹، در اوایل مرداد ماه در دسترس بایکنانش قرار خواهد گرفت.

بامداد امروز قسمتی جدید از رویدادهای مهم Nintendo Direct برگزار و در خلال آن خبرها و اطلاعات جدیدی از بازی‌های آینده‌ی کنسول نینتندو سوییچ به گیمرها مخابره شد. قسمتی از این رویداد به بازی مورد انتظار Fire Emblem: Three Houses اختصاص داشت و طی آن، در جریان آخرین اخبار بازی مشخص شد که بازی مذکور به‌جای انتشار در بهار ۲۰۱۹، در تاریخ ۴ مرداد سال ۹۸ راهی کنسول هیبریدی نینتندو خواهد شد.

پس از بیدار شدن قدرت ویژه‌ی کاراکترتان، به سرزمین Garreg Mach سفر می‌کنید و به دانش‌آموزانی که آن‌جا انتظارتان را می‌کشند تدریس خواهید کرد. این دانش‌آموزان در ادامه‌ی بازی، به سه سرزمین مختلف که Garreg Mach را محاصره کرده‌اند سفر می‌کنند و در مبارزاتی که طی داستان بازی درمی‌گیرند، شرکت می‌کنند. شما به دانش‌آموزان یکی از سه گروه Blue Lions، Golden Deer و Black Eagles روش‌های مختلف مبارزه و موارد این‌چنینی را آموزش خواهید داد. دانش‌آموزان شما هم در بازی با یکدیگر ارتباط عمیقی خواهند داشت که روی عملکردشان در بازی تاثیرگذار خواهد بود؛ تقریبا چیزی مثل مورد مشابهی که در Persona 5 دیدیم.

Fire Emblem: Three Houses

طی نینتندو دایرکت امروز نسخه‌ی کالکتور ادیشن بازی هم معرفی شد. این نسخه‌ از بازی The Seasons of Warfare نام دارد که در آن یک استیل بوک از بازی، یک دیسک از صداها و موزیک‌های منتخب، یک آرت‌بوک، یک تقویم سال ۲۰۲۰ و یک جعبه‌ی بزرگ وجود دارد. کالکتور ادیشن اروپایی بازی کاملا متفاوت خواهد بود و در آن مواردی مثل یک جعبه‌ی معمولی، یک استیل بوک از بازی، خود بازی، موزیک‌ها و صداهای منتخب که روی یک حافظه‌ی فلش ذخیره شده‌اند، یک آرت‌بوک و نشان گروه‌های مختلف مدرسه‌ای بازی را پیدا خواهید کرد.

بازی Fire Emblem: Three Houses، ساخته‌ی کمپانی نینتندو، در تاریخ ۴ مرداد سال ۱۳۹۸ راهی نینتندو سوییچ خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده