نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

بازی های هفته چهارم بهمن 1397 برای اندروید

در آخرین هفته از بهمن ماه، به بازی‌های موبایل با‌کیفیتی مثل Beat Cop در زومجی پرداختیم که در این مطلب، نگاهی به بهترین‌های آن‌ها خواهیم داشت.

در آخرین هفته بهمن، مثل همیشه بازی‌های موبایل مختلفی را در زومجی معرفی و بررسی کردیم. این هفته بازی Beat Cop را داشتیم که استودیو مشهور ۱۱ بیت ناشر آن بوده و یکی از بهترین بازی‌های منتشر‌شده در چند وقت اخیر برای پلتفرم موبایل است. علاوه بر این، چند بازی جذاب دیگر از جمله اثر ورزشی Football Boss: Soccer Manager و تجربه نقش آفرینی Arcane Quest Legends را داریم که در ادامه مطلب بهترین‌های هفته، می‌توانید بیش‌تر با آن‌ها آشنا شوید. 

در صورتی که به دنبال بازی‌ برای گوشی های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی همینطور به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند.

Beat Cop

Beat Cop

اجازه بدهید بهترین‌های این هفته را، با یکی از بهترین بازی‌های منتشر‌شده برای اندروید و آیفون در چند وقت اخیر آغاز کنیم که البته یک نسخه پی‌سی هم دارد؛ Beat Cop جدید‌ترین اثر استودیو لهستانی ۱۱ بیت، سازنده بازی‌هایی چون This War of Mine است که البته این بار ۱۱ بیت در قامت ناشر در توسعه این بازی نقش داشته است. Beat Cop داستان یک کاراگاه سابق پلیس را روایت می‌کند که از بخت بدش، پس از یک ماموریت دچار اتهاماتی چون قتل و دزدی شده و به همین دلیل هم فقط یک فرصت دارد تا خودش را ثابت و از این اتهامات تبرئه کند. شخصیت اصلی بازی پس از نزول درجه، حال یک پلیس خیلی ساده است و باید کار‌های اولیه را انجام دهد. یکی از بهترین ویژگی‌های Beat Cop، داستان بسیار عالی و دیالوگ‌نویسی فوق‌العاده آن است که باعث می‌شود به مرور زمان رمز و راز‌های موجود در اثر برای‌تان آشکار شوند. جدا از این با وجود ماموریت‌های فرعی و ماجرای اصلی بازی، Beat Cop از نظر گیم‌پلی هم کیفیت خیلی خوبی دارد و گرافیک زیبای پیکسلی آن هم مزید بر علت می‌شود تا تجربه این بازی را در آخر هفته به همه پیشنهاد کنیم. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Beat Cop

Football Boss: Soccer Manager

Football Boss: Soccer Manager

با اینکه دنیای بازی‌های شبیه‌ساز مدیریت و مربیگری باشگاه فوتبال چند سالی است که در انحصاری سری Football Manager قرار دارد، اما اخیرا یک اثر دیگر هم در این سبک منتشر شده که قطعا طرفداران این نوع بازی‌ها از تجربه آن لذت خواهند برد. Football Boss: Soccer Manager به گیمر اجازه می‌دهد تا بخش بخش باشگاه فوتبالش را بسازد؛ از شخصی‌سازی اسم، لوگو و لباس آن گرفته تا کار‌های اساسی‌تری چون خرید و فروش بازیکنان، پیدا کردن راه‌های مختلف درآمد‌زایی و حتی تمرین دادن تیم. به بیان ساده‌تر، Football Boss: Soccer Manager شما را در نقش اول یک باشگاه فوتبال قرار می‌دهد و این امکان را برای‌تان فراهم می‌سازد تا حس بودن در چنین جایگاهی را تمام و کمال تجربه کنید و اگر از طرفداران بازی‌های ورزشی از نوع مدیریتی هستید، قطعا این بازی هم مورد پسند‌تان خواهد بود. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Football Boss: Soccer Manager

Arcane Quest Legends

Arcane Quest Legends

با اینکه این روز‌ها بازی‌های چندنفره و آنلاین محبوبیت زیادی در بین مخاطبین پلتفرم‌های موبایل به‌دست آورده‌اند، اما هنوز هم بازی‌های آفلاین و تک‌نفره طرفداران خاص خود را دارند. Arcane Quest Legends یکی از همین دست بازی‌ها است که با وجود داشتن مشکلاتی نظیر گرافیک نه‌چندان پرجزییات، می‌تواند برای طرفداران بازی‌های نقش آفرینی اثر مناسبی باشد. در این بازی همان داستان کلیشه‌ای مورد حمله قرار گرفتن دنیا توسط نیرو‌های پلید و اهریمنی روایت خواهد شد اما از حیث گیم‌پلی، Arcane Quest Legends در سطح خوبی است و بسیاری از المان‌های دوست‌داشتنی بازی‌های نقش آفرینی از لوت کردن و بهبود شخصیت گرفته تا انواع و اقسام ماموریت‌ها را شامل می‌شود و به همین دلیل هم گزینه مناسبی برای تجربه در آخر هفته است. 

دانلود بازی اندروید و آيفون Arcane Quest Legends

Tacticool

Tacticool

Tacticool یکی دیگر از بازی‌های جذابی بود که این هفته در زومجی معرفی کردیم. همان‌طور که از اسم بازی هم می‌توان حدس زد، در این بازی همه‌چیز به داشتن تاکتیک و استراتژی درست مربوط می‌شود؛ به طوریکه در نبرد‌های ۵ در برابر ۵ بازی، باید بهترین همکاری را با هم تیمی‌های خودتان که همگی توسط بازیکنان واقعی کنترل می‌شوند داشته باشید تا بتوانید در نبرد با گروه پنج نفره حریف موفق باشید. لحظه‌ای غفلت و بازی کردن انفرادی در این بازی اکشن و شوتر تاکتیکی کافی است تا توسط تیم حریف کشته و باعث ضعیف‌تر شدن تیم‌تان شوید. Tacticool همچنین کنترل‌های روانی دارد و فیزیک آن هم به شکل خوبی طراحی شده و باعث می‌شود مواردی چون انفجار‌ها کیفیت واقع‌گرایانه‌ای داشته باشند. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Tacticool

Ball Mayhem

Ball Mayhem

آخرین بازی این هفته اما یک اثر مفرح ورزشی است که تجربه‌ای جالب و بی‌نهایت سرگرم‌کننده از ورزش فوتبال آمریکایی ارائه می‌دهد؛ ورزشی که شاید اگر از قوانین آن اطلاع چندانی نداشته باشیم، پیچیده و سخت به نظر برسد اما Ball Mayhem اکثر این قوانین سخت را کنار گذاشته و بیش‌تر سعی در ارائه یک تجربه صرفا مفرح و بامزه دارد؛ موردی که حتی با مشاهده شخصیت‌های بازی هم می‌توان به آن پی برد. در طول بازی، کنترل یک بازیکن را برعهده خواهید گرفت و باید مواقعی که توپ در اختیار شما است، با حرکت درست خودتان را به پشت خط تیم حریف برسانید و امتیاز کسب کنید. در اوایل بازی با تیم‌های ساده‌تری رو‌به‌رو خواهید شد اما به مرور باید در مقابل رقبای قوی‌تری قرار بگیرید که باعث می‌شوند بازی به مرور سخت و سخت‌تر شود. در کل اگر به دنبال یک بازی ورزشی هستید که فارغ از جزییات موجود در بازی‌های شبیه‌ساز سعی در ارائه تجربه‌ای صرفا مفرح دارد، Ball Mayhem را از دست ندهید. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Ball Mayhem

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده