نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

فیلم Breaking Bad احتمالا از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد

طبق خبرهای جدید منتشر شده، فیلم Breaking Bad احتمالا در ابتدا از شبکه استریم نتفلیکس منتشر خواهد شد.

مدتی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه که شبکه AMC در حال ساخت فیلمی براساس سریال Breaking Bad (برکینگ بد) است که مدتی بعد برایان کرنستون، بازیگر نقش والتر وایت، ساخت این سریال را رسما تایید کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر شده که طبق آن فیلم برکینگ بد احتمالا از شبکه نت‌ فلیکس منتشر خواهد شد. طبق گزارشی که ددلاین منتشر کرده، فیلم Breaking Bad در ابتدا از شبکه Netflix منتشر خواهد شد و در ادامه از شبکه AMC منتشر می‌شود. وینس گیلیگان، خالق این مجموعه که پیش از این دو جایزه امی برای سریال Breaking Bad دریافت کرده بود، در مصاحبه جدیدش با ددلاین گفت که فکر می‌کند این فیلم در ابتدا از شبکه نتفلیکس منتشر می‌شود. او گفت:

من فکر می‌کنم نتفلیکس فیلم را در ابتدا منتشر خواهد کرد.

Vince Gilligan

گیلیگان اضافه کرد که او فکر نمی‌کند که این سریال بیش از دو فصل طول بکشد و قرار نیست به صورت اختصاصی برای نتفلیکس تولید و منتشر شود و در آینده از شبکه AMC نیز منتشر خواهد شد. اطلاعات زیادی از فیلم Breaking Bad در دسترس نیست، اما مدتی پیش شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه این فیلم قرار است داستان جسی پینکمن را پس از حوادث فصل پنجم سریال دنبال کند و تمرکز اصلی داستان روی جسی خواهد بود. ددلاین در ادامه گفت که هنوز شبکه AMC تصمیم قطعی در مورد این پروژه نگرفته و مشخص نیست که در نهایت شاهد انتشار فیلم Breaking Bad باشیم یا اینکه فیلم برکینگ بد به یک مینی سریال تبدیل شود. در هر حال آرون پال پیش از این حضورش در این فیلم را تایید کرده بود.

سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) سریال فرعی و پیش درآمد سریال Breaking Bad است که تاکنون چهار فصل از آن منتشر شده و این سریال برای فصل پنجم نیز تمدید شده است. با توجه به موفقیت سریال Better Call Saul و پایان بندی سریال Breaking Bad، بسیاری از طرفداران این مجموعه امیدوار بودند تا سرنوشت جسی پینکمن پس از حوادث فصل پنجم سریال برکینگ بد نیز نمایش داده شود و حال به نظر می‌رسد که گیلیگان به ایده مناسبی دست پیدا کرده که ممکن است به اثری فراتر از یک فیلم یا یک مینی سریال تبدیل شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده