// پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۴

اولین رویداد جهانی بازی PUBG در سال 2019 به میزبانی FACEIT برگزار می‌شود

میزبانی اولین رویداد جهانی بازی PlayerUnknown's Battlegrounds یا همان PUBG در سال ۲۰۱۹ به کمپانی FACEIT سپرده شد.

کمپانی FACEIT میزبان اولین رویداد جهانی بازی PlayerUnknown's Battlegrounds در سال ۲۰۱۹ خواهد بود. طبق متنی که در حساب توییتر تیم برگزاری مسابقات منتشر شده است، مرحله اصلی اولین رویداد بازی از ۲۷ فروردین (۱۶ آوریل) شروع می‌شود و به مدت ۶ روز ادامه خواهد داشت. محل برگزاری مسابقات نیز مرکز ورزشی اکس‌سل شهر لندن خواهد بود که فضایی معادل ۱۰۰ هزار متر مربع را در اختیار تیم برگزاری قرار می‌دهد.

مرحله اصلی رویداد با حضور ۲۴ تیم پیگیری خواهد شد که تمامی تیم‌ها بایستی با کسب امتیاز لازم در بخش انتخابی مناطق خود جواز حضور در مرحله اصلی را کسب کنند. مرحله مقدماتی به دو صورت لیگ و تورنمنت‌های سری برگزار خواهد شد که تیم‌های مناطق آمریکای شمالی، اروپا، کره، ژاپن، چین و چین تایپه با کسب امتیاز در لیگ مربوط به مناطق خود و تیم‌های مناطق جنوب شرقی آسیا، آمریکای لاتین و اقیانوسیه با پیروزی در تورنمت‌های سری راهی مرحله اصلی خواهند شد.

PUBG پابجی PUBG Global Esports ورزش الکترونیک

در سال جدید میلادی کمپانی PUBG Corp با مشارکت کمپانی‌های فعال در بخش برگزاری مسابقات همراه شده است و به نظر می‌رسد که تمرکز تیم برگزاری مجموعه سازنده بازی روی آخرین رویداد سال خواهد بود. چندی پیش PUBG Global Esports معرفی شد که سیستم برگزاری جدیدی را به بازیکنان حرفه‌ای معرفی کرد. در سال ۲۰۱۹ بازیکنان با لیگ‌های منطقه‌ای و مسابقات فصلی جدیدی روبه‌رو هستند که شانس دیده شدن بازیکنان برتر هر منطقه را به شکل چشم‌گیری افزایش داده است. در این سیستم تیم‌های هر منطقه با قرار گرفتن در بین تیم‌های برتر هر لیگ، شانس حضور در رویدادهای مهم هر فصل را به‌دست می‌آورند.

در پایان فصل رویداد Global Championship برگزار می‌شود که مانند سال گذشته با مجموع جوایز دو میلیون دلار پیگیری خواهد شد. تیم‌های برتر ۹ منطقه به این رویداد دعوت می‌شوند و تیم قهرمان، جایزه یک میلیون دلاری را از آن خود می‌کند. این در حالی است که پابجی کورپ، خبر از احتمال افزایش مقدار جوایز رویداد داده است و احتمال دارد که باز هم خبری تکان دهنده در بخش ورزش الکترونیک منتشر شود.


منبع pubgesports
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده