// پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Bloodstained: Ritual of the Night در تابستان عرضه می‌ شود

در رویداد نینتندو دایرکت مشخص شد که بازی Bloodstained: Ritual of the Night در تابستان ۹۸ عرضه می‌شود.

Bloodstained: Ritual of the Night را می‌توان یک بازی مورد انتظار برای آن دسته از مخاطبانی دانست که نسخه‌های کلاسیک مجموعه Castlevania از جمله Castlevania: Symphony of the Night را تجربه کرده‌اند و با آن‌ها خاطرات زیادی دارند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، در رویداد نینتندو دایرکت پس از مدت‌ها انتظار خبر جدیدی در مورد بازی Bloodstained: Ritual of the Night منتشر شد.

در واقع در رویداد نینتندو دایرکت بالاخره تاریخ انتشار جدید بازی Bloodstained: Ritual of the Night مشخص شد. این در حالی است که در گذشته اعلام شده بود این بازی تا سال ۲۰۱۹ عرضه نخواهد شد و پس از آن خبر دیگری از این بازی منتشر نشد. البته تاریخ اعلام شده، بازه‌ی عرضه‌ی بازی را مشخص می‌کند. به‌ عبارتی بازی Bloodstained: Ritual of the Night در تابستان ۹۸ برای نینتندو سوییچ، پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

در بازی Bloodstained: Ritual of the Night بازیکنان هدایت Miriam را به‌ دست می‌گیرند. وی در طول مراحل مختلف با دشمنان و باس‌های متفاوتی روبه‌رو می‌شود. این بازی توسط استودیوهای مختلفی از جمله ArtPlay در دست ساخت است و توسط 505Games هم عرضه می‌شود. نکته‌ جالب این بازی، کوجی ایگاراشی است که وظیفه‌ی کارگردانی و طراحی بازی را برعهده دارد. وی در گذشته و قبل از ترک کونامی (Konami) وظیفه تهیه کننده سری Castlevania را برعهده داشته است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده